×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
گزارش مسئولان وزارت اطلاعات درباره سرقت اسناد توسط بی‌بی‌سی

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس جلسه امروز این کمیسیون را که با حضور مسئولانی از وزارت اطلاعات برگزار شده بود، تشریح کرد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از تسنیم، سیدحسین نقوی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در تشریح جلسه عصر امروز کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز کمیسیون گزارش مبسوطی از تلاش استکبار جهانی و معاندین به ویژه بی‌بی‌سی مبنی بر سرقت اسناد، مدارک و آثار فرهنگی و هنری کشورمان توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات ارائه شد.

 

 

وی افزود: در این گزارش به روش‌های بنگاه سخن پراکن انگلیس یعنی بی‌بی‌سی و همکاران آن‌ها با سازمان‌های جاسوسی از جمله سازمان سیا مبنی بر سرقت اسناد و مدارک و آثار مذکور اشاره شد.

 

 

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس خاطرنشان کرد: در این گزارش به نقش عوامل جاسوسی و سرویس‌های آن‌ها در فعالیت‌ سازمان‌های مردم نهاد اشاره و اعلام شد که سربازان گمنام وزارت اطلاعات کلیه حرکت‌ها و فعالیت‌های آنها را تحت کنترل دارند که پایگاه فعالیت آن‌ها در یکی از کشورهای همسایه بوده، تحت کنترل و نظارت است و بر فعالیت‌ آن‌ها اشراف کامل وجود دارد.

 

 

نقوی حسینی در ادامه به بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات مجلس اشاره کرد و افزود: این طرح که از سوی کمیته‌ای تخصصی رد شده بود، در صحن کمیسیون مطرح و به بحث گذاشته شد و رد آن رای نیاورد.

 

 

وی یادآور شد: در این جلسه لایحه‌ الحاق دولت جمهوری اسلامی ایران به پروتکل مورخ ۱۹۹۶ کنوانسیون پیشگیری از آلودگی دریایی ناشی از تخلیه پسماند و سایر مواد مورخ ۱۹۷۲ مصوب کمیته سیاسی کمیسیون مطرح شد و به تصویب رسید.

 

 

سخنگوی کمیسیون امنیت مجلس همچنین از بررسی طرح اصلاح ماده ۸۲ قانون شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و تصریح کرد: مطابق ماده پیشنهادی وزارت کشور موظف می‌شود با هماهنگی هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها حداکثر تا ۷ ماه پس از انتخابات شوراها نسبت به برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای هر حوزه‌ای که فاقد شورا هستند، اقدام کند که طرح مذکور مورد تصویب اعضای کمیسیون قرار نگرفت.

 

 

نقوی حسینی اضافه کرد: در این جلسه بیانیه کمیسیون امنیت در ارتباط با مواضع مداخله‌گرایانه و سخیف نخست‌وزیر انگلیس در ارتباط با کشورمان در صحن کمیسیون قرائت و تصویب شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false