مابقی آورده را پرداخت نکنید، شرایط جدید به‌زودی اعلام می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
مابقی آورده را پرداخت نکنید، شرایط جدید به‌زودی اعلام می‌شود

شرکت عمران پرند با ارسال پیامکی به متقاضیان مسکن مهر این شهر از منتفی شدن پیامک واریز آورده خبر داد و تاکید کرد شرایط جدید پرداخت به‌زودی اعلام می‌شود.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  خبرگزاری تسنیم، شرکت عمران پرند اواخر ماه گذشته دو پیامک به متقاضیان مسکن مهر پروژه کیسون ارسال کرد و از  آنها خواست نسبت به واریز مابقی آورده بر اساس جدول منتشر شده طی ۷ روز اقدام کنند،‌ در غیر این‌صورت بر اساس مفاد قرارداد عمل می‌شود.

در یکی از پیامک‌های شرکت عمران پرند خطاب به متقاضیان تأکید شده بود؛ "متقاضی محترم پروژه کیسون: نظر به آماده شدن ابنیه واحد جناب‌عالی، شایسته است ضمن مراجعه به سایت شرکت عمران به‌آدرس www.parand-ntoir.gov.ir و رؤیت مانده واریزی واحد (و در صورت عدم واریز آن تا کنون) جهت واریز اقدام نمایید. در غیر این‌صورت حسب مواد ۵-۸، ۵-۷، ۵-۳ قرارداد پیش‌فروش با شما برخورد خواهد شد. روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند".

در پیامک دیگر نیز تأکید شده بود؛ "متقاضی محترم پروژه کیسون: با عنایت به آماده شدن واحد جناب‌عالی، شایسته است نسبت به مراجعه به کارگزاری شرکت عمران پرند جهت طی مراحل اداری تحویل واحد خود ظرف مدت ۷ روز اقدام فرمایید. بدیهی است در صورت عدم مراجعه بر اساس مفاد قرارداد عمل خواهد شد. روابط عمومی شرکت عمران شهر پرند".

حال حدود یک هفته پس از این اتفاق شرکت عمران پرند پیامک دیگری را به متقاضیان ارسال کرد. در این پیامک تاکید شده؛ " قابل توجه متقاضیان مسکن مهر پرند؛ بدینوسیله به اطلاع آندسته از متقاضیانی که تاکنون موفق به واریز وجه به حساب سامانه‌ای خود نگردیده‌اند پیامک ارسالی قبلی کان لم یکن تلقی شده نحوه پرداخت آورده متقاضیان متعاقبا اعلام می‌شود. روابط عمومی شرکت عمران شهر جدید پرند."

دیروز حبیب‌الله طاهرخانی معین ویژه شهر‌های پردیس و پرند از بررسی قیمت‌های نهایی مسکن مهر این دو شهر خبر داده و گفته بود: احتمال تعدیل قیمت‌ها وجود دارد. بالا رفتن هزینه‌های آماده‌سازی و محوطه‌سازی پروژه‌های مسکن مهر منجر به اعتراض‌ برخی متقاضیان شد و مقرر شد این قیمت‌ها دوباره مورد بررسی قرار گیرند.

 وی با بیان این‌که هم‌اکنون قیمت‌ها در حال بررسی بوده و در بازنگری‌ احتمال تعدیل وجود خواهد داشت، بیان کرد: از نظر قانونی و بر اساس مجوزهایی که داده شده باید بخشی از هزینه‌های محوطه‌سازی واحدهای مسکن مهر را شرکت عمران شهرهای جدید تقبل کند.

به نظر می‌رسد اظهارات عضو هیات مدیره شرکت عمران شهرهای جدید ایران باعث شده تا شرکت عمران پرند نسبت به ارسال پیامک به متقاضیان اقدام کند. احتمالا قیمت نهایی شماری از واحدهای پایتخت صنعتی‌سازی مسکن دستخوش تغییراتی خواهد شد.

انتهای پیام/

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false