تکریم ارباب جایگاه ویژه‌ای در شرکت برق بوشهر دارد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
تکریم ارباب جایگاه ویژه‌ای در شرکت برق بوشهر دارد

قائم مقام شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: به تکریم ارباب رجوع در این شرکت توجه جدی می شود و در هر شرایطی لزوم احترام و تکریم ارباب رجوع مورد تاکید این شرکت است.

به گزارش "چغادک نیوز"،   به نقل از مهر، سید مصطفی سجادی عصر چهارشنبه در جلسه بازدید ارزیاب طرح تکریم ارباب رجوع شرکت توانیر از شرکت برق استان بوشهر، اظهار داشت: فرم های نظر سنجی در اختیار ارباب رجوع قرار داده می شود و پس از جمع آوری و پایش نظرات و پیشنهادات مردم، تغییرات و اقدامات اصلاحی لازم و مد نظر ارباب رجوع انجام می شود تا رضایت حداکثر آنان جلب شود.

وی ادامه داد: با تقدیر از همکاران شرکت توزیع نیروی برق که در زمینه تکریم و احترام ارباب رجوع بهتر عمل کنند، آنان را برای ادامه فعالیت در این زمینه تشویق و ترغیب می کنیم.

ارزیاب طرح تکریم شرکت توانیر با حضور در ستاد طرح تکریم ارباب رجوع شرکت برق استان بوشهر و بازدید از واحدهای مختلف و برخی مدیریت های شهرستان ها و دفاتر پیش خوان دولت، آنان را مورد بازرسی و ارزیابی قرار داد.

در ادامه این بازدید میدانی که توسط محمدعزیزیان و هیات همراه انجام شد، وضعیت ظاهری ستاد و فعالیت های انجام شده در حوزه های مختلف از لحاظ محورهای ارزیابی طرح تکریم ارباب رجوع مورد بررسی و بازرسی قرار گرفت.

عزیزیان، در دفاتر پیش خوان دولت نیز حضور یافت و از نزدیک، خدمات دهی و برخود همکاران با مراجعان را مورد بررسی قرار داده و با طرح پرسش هایی از مراجعه کنندگان، میزان رضایت آنها از خدمات را جویا شدند.

اعضای کمیته طرح تکریم شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر نیز، ضمن ارائه خلاصه ای از اقدامات و مستندات انجام شده در این رابطه به عزیزیان، یادآور شدند: استان بوشهر یکی از نخستین شرکت هایی است که به منظور آسایش و رفاه شهروندان و مشترکین و اجرای بهتر طرح تکریم ارباب رجوع، دفاتر پیش خوان دولت را راه اندازی کرد.

لازم به ذکر است، هم اکنون، ۲۷ دفتر پیش خوان شرکت برق در سطح استان بوشهر به ارایه خدمات می پردازند که یکی از شاخص های مهم سرآمدی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false