سیمنارمسئولان روابط عمومی‌های امور عشایر کشور در بوشهربرگزار شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سیمنارمسئولان روابط عمومی‌های امور عشایر کشور در بوشهربرگزار شد

سمینار و دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی‌های امور عشایر سراسر کشور در بوشهربا عنوان ارتباط با رسانه‌ها در مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان بوشهر برگزار شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  خبرگزاری تسنیم ، سمینار و دوره آموزشی مسئولان روابط عمومی‌های امور عشایر سراسر کشور در بوشهر عصر امروز با عنوان ارتباط با رسانه ها  در مرکز آموزش جهاد کشاورزی استان بوشهر برگزار شد.

رئیس سازمان امور عشایر  در این سمینار با بیان اینکه مسائل و مشکلات عشایر در رسانه‌ها مطرح نمی‌شود اظهار داشت: متاسفانه به دلایل گوناگون در حوزه عشایری کمتر خبرسازی می‌شود و این در حالی خیلی از مسائل و مشکلات این قشر در رسانه ها مطرح نمی‌شود.

وی با بیان اینکه مسئولیت روابط عمومی‌های امور عشایر در انعکاس مشکلات  عشایر بسیارسنگین‌ است گفت: روابط عمومی‌ها در حوزه اطلاع رسانی می‌توانند بسیار تاثیرگذار باشند چرا که اتفاقات زیادی در حوزه عشایری روی می‌دهد که می‌توان این اطلاعات را بر اساس سطحی که برای آن تعریف می‌کنیم از طریق رسانه‌ها انعکاس داد.

رئیس سازمان امور عشایر کشور با بیان اینکه روابط عمومی‌ها باید هم زبان گویای جامعه عشایری و هم سازمان متبوع خود تاکید کرد: امکانات و تجهیزات به گونه‌ای ساماندهی شود که زبان گویای عشایر بودن در اولویت نخست قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نیاز روابط عمومی‌ها و رسانه‌ها  به یکدیگر یک نیاز متقابل است، گفت: روابط عمومی‌ها باید هر روز در کار خود تفکر و تعامل داشته باشند تا بتوانند فعالیت‌های خود را به نحو مطلوب سازماندهی و انعکاس دهند.

قندالی با اشاره به اینکه امروز فضای مجازی تاثیرات خاص خود را دارد، گفت: باید از فضای مجازی و به ویژه امکانات پایگاه‌های اطلاع رسانی که در اختیار داریم استفاده مطلوب را در پوشش و انعکاس مسائل مربوط به جامعه عشایری به کار ببریم.

وی با اشاره به اهمیت پوشش اخبار در سطوح مختلف محلی، استانی و ملی گفت: تدوین و ادبیاتی که در انعکاس  اطلاعات و اخبار به کار می‌بریم بسیار مهم است و باید حتما به بازخوردهای انعکاس آن دقت و توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/ ی

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false