×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۳۰ پروژه عمرانی در دیلم افتتاح می‌شود

معاون عمران وبرنامه ریزی فرماندار دیلم گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی برای شهرستان دیلم تدارک دیده شده که افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی در این شهرستان از آن جمله است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  خبرگزاری تسنیم  ، محمد طاهری بعدازظهر امروز در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان دیلم با گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، بر باشکوه برگزار شد برنامه‌های این ایام تاکید کرد و اظهار داشت: دهه فجر انقلاب اسلامی نقطه عطف در تاریخ اسلام و این دهه به عنوان یادآور پیروزی‌ ملت ایران باید ماندگار شده و نسل به نسل منتقل شود.

وی با اشاره به اینکه در پیروزی انقلاب اسلامی همه مردم دخیل بودند، افزود: باید امروز نیز در بزرگداشت برنامه‌های دهه فجر از ظرفیت‌های مردمی استفاده کنیم و همانند دوران انقلاب آنها را در این برنامه‌ها دخیل کنیم.

معاون عمران و برنامه ریزی فرماندار دیلم  از افتتاح ۳۰ پروژه در ایام‌الله دهه فجر خبرداد و گفت: همزمان با ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های متنوعی برای شهرستان دیلم تدارک دیده شده که افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی در این شهرستان از آن جمله است.

دبیر کمیته برنامه‌ریزی دیلم با بیان اینکه بیش از ۵۰ درصد اعتبارات عمرانی دیلم تخصیص یافت بیان کرد: امسال بیش از ۲۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی، دودرصد نفت و گاز برای ۱۴۶ پروژه عمرانی مصوب شد که تاکنون بیش از ۵۰ درصد آن تخصیص یافته است.

پاپری با بیان اینکه پروه‌های عمرانی در دیلم دارای پیشرفت فیزیکی مطلوبی است گفت: اجرای پروژه کمپینگ گردشگری در دیلم یکی از پروژه‌های مهم این شهرستان است که تا قبل از تعطیلات نوروز فاز نخست آن افتتاح می‌شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false