×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۷ پروژه عمرانی در شهرستان دشتی افتتاح می‌شود

فرماندار شهرستان دشتی گفت: در ایام‌الله دهه فجر برنامه‌های ویژه‌ای در شهرستان دشتی اجرا می‌شود که افتتاح ۲۷ پروژه با سرمایه گذاری ۱۵۰ میلیارد ریال از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، غلامرضا مهرجو در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم، با بیان اینکه کمیته‌های ستادهای دهه فجر در شهرستان دشتی فعال هستند، اظهار داشت: برای برگزاری ایام‌الله دهه فجر کمیته‌های ۱۹ گانه این شهرستان مراسم ویژه‌ای تدارک دیده‌اند که این برنامه‌ها با تجدید میثاق با شهدای والامقام و امام شهدا در دشتی آغاز می‌شود.

وی به برنامه‌های متنوع فرهنگی، دینی، آموزشی ایام دهه فجر در این شهرستان اشاره کرد و گفت: امسال برنامه‌های دهه فجر شهرستان دشتی با رویکرد مردمی باشکوه وپربار برگزار می‌شود.

فرماندار شهرستان دشتی بر لزوم همکاری و مشارکت همه جانبه سازمان‌های مردم نهاد و دستگاه‌های اجرایی برای باشکوه برگزار شدن برنامه‌های دهه فجر این شهرستان تاکید کرد.

مهرجو با بیان اینکه ۲۷ پروژه در دهه فجر در شهرستان دشتی افتتاح می‌شود، گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، ۳۰ پروژه عمرانی، در شهر و روستاهای این شهرستان به بهره برداری می‌رسند و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود که ۲۷ پروژه آن افتتاحی است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح‌ها بیش از ۱۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری شده است افزود: این طرح‌ها در حوزه‌های عمران شهری و روستایی، عشایری، بهداشت و درمان، آب و برق، گازرسانی، راهسازی و اجرای طرح‌های هادی است.

فرماندار دشتی تاکید کرد: با بهره برداری از طرح‌های خدماتی با استفاده از تسهیلات بانکی در شهرستان دشتی ، زمینه اشتغال جوانان جویای کار بصورت مستقیم فراهم می‌شود.

 

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false