×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۳ هزار گواهینامه مهارت در استان بوشهر صادر شد

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: در ۹ ماهه سالجاری بیش از ۱۳ هزار گواهینامه مهارت فنی و حرفه ای در استان بوشهر صادر شده است.

به گزارش "چغادک نیوز"، عبدالرسول کازرونی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در ۹ ماهه سال جاری ۱۸هزار و ۶۸۳ نفر در آزمون های سنجش مهارت استان شرکت کرده‌اند که از این تعداد ۱۳ هزار و ۷۸۲  نفر موفق به کسب نمره قبولی و نهایتا صدور گواهینامه مهارت شده اند.

وی با اشاره به روند برگزاری آزمون‌های هماهنگ کشوری، ادورای، تفاهم نامه ها و صنعت ساختمان افزود: از مجموع قبول شدگان ۱۱هزار و ۸۹۷ نفر مربوط به شش مرحله آزمون هماهنگ کارآموزی که ۷۵درصد قبولی در این بخش بوده است.

مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای ادامه داد: در سه مرحله آزمون ادواری برگزار شده نیز ۴۵۰ نفر موفق به کسب حد نصاب شده اند که آمار قبولی در این بخش ۴۹ درصد است.

کازرونی اضافه کرد: در بخش تفاهم نامه ها نیز در مجموع شش مرحله آزمونی ۵۱۰ نفر موفق به دریافت گواهینامه شده‌اند که درصد قبولی این بخش ۶۸درصد است.

وی گفت در بخش خصوص صنایع ساختمان، طی شش مرحله آزمونی ۹۲۵ نفر موفق به دریافت گواهینامه شده اند که ۷۶درصد دراین بخش قبولی داشته ایم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false