۷۰ هزار هکتار محصولات اراضی کشاورزی دشتستان بیمه شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۷۰ هزار هکتار محصولات اراضی کشاورزی دشتستان بیمه شد

رئیس جهادکشاورزی دشتستان گفت: با توجه به بروز خشکسالی‌های پی‌در‌پی که سبب بروز خسارت به کشاورزان شده امسال بخش اعظمی از محصولات کشاورزی دشتستان به میزان ۷۰ هزار هکتار بیمه شد.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  خبرگزاری تسنیم  حمیدرضا جهانبخش  شامگاه یکشنبه در نشست با کشاورزان منطقه لایپه دشتستان بر توجه به مشکلات کشاورزان تاکید کرد و اظهار داشت: حمایت از کشاورزان و تولیدکنندگان کشاورزی مورد توجه و تاکید مسئولان قرار دارد و امیدواریم به اهداف مورد نظر برسیم.

وی با بیان اینکه دشتستان از ظرفیت بالای کشاورزی برخوردار است گفت: دشتستان دارای ظرفیت بالایی در حوزه کشاورزی است و بخش عظیمی از تولیدات کشاورزی استان در این شهرستان به دست می‌آید.

رئیس جهادکشاورزی دشتستان  با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد تولیدات و محصولات کشاورزی استان بوشهر متعلق به دشتستان است  تاکید کرد: باید برای توسعه زیرساخت‌های کشاورزی در این شهرستان تلاش بیشتری کنیم.

جهانبخش خاطرنشان کرد: بهبود وضعیت آبیاری در اراضی کشاورزی مسئله‌ای بسیار مهم و حساس است و نقش تعیین‌کننده‌ای در کمیت و کیفیت تولیدات دارد.

وی از بهسازی ۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی دشتستان خبر داد و گفت: ۹ هزار هکتار از اراضی کشاورزی این شهرستان زیر پوشش طرح بهسازی کانال‌های آبیاری است و انتظار داریم شاهد رضایتمندی کشاورزان از اجرای این طرح باشیم.

رئیس جهاد کشاورزی دشتستان ضمن تاکید کشاورزان بر سند دارکردن اراضی کشاورزی خود گفت: با توجه به بروز خشکسالی‌های پی‌در‌پی که سبب بروز خسارت به کشاورزان شده امسال بخش اعظمی از محصولات کشاورزی دشتستان به میزان ۷۰ هزار هکتار بیمه شد.

وی با بیان اینکه جو در اتحادیه دامداران دشتستان وجود دارد افزود: تسهیلات کشاورزان تمدید می‌شود و کشاورزان نیازی به پرداخت تسهیلات خود در حال حاضر ندارند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false