خروجی جدید بوشهر مشخص شد/ بوشهر به خط ریلی متصل می شود/ لاحیه منطقه آزاد تا پایان امسال به مجلس خواهد رفت | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خروجی جدید بوشهر مشخص شد/ بوشهر به خط ریلی متصل می شود/ لاحیه منطقه آزاد تا پایان امسال به مجلس خواهد رفت

معاون برنامه و بودجه استانداری بوشهر گفت: با توجه به بار ترافیکی محور بوشهر به دشتستان یک خروجی جدید در حال بررسی است که مسیر آن از میدان مطهری، صدرا و عباسک به جاده جدید گناوه است.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از  "سپاس"،رضا عوض پور معاون برنامه و بودجه استانداری بوشهر در جمع خبرنگاران با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان بوشهر اظهار داشت: در سفر رئیس جمهور و هیات دولت توسعه استان و سرمایه گذاری مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عوض پور ضمن اشاره به اینکه این معاوت دو ماموریت دارد گفت: حوزه معاونت برنامه ریزی دو موضوع  بودجه ۵ ساله و  مسائل اقتصادی استان را در ماموریت دارد.

معاون برنامه استانداری بوشهر افزود: دولت راه اندازی پروژه جدیدی را در برنامه خود ندارد و تا پایان سال ۹۵ تمام پروژه های نیمه تمام را به پایان خواهد رساند.

وی با اشاره به اینکه در سفر هیات دولت به بوشهر اعتبارات را از ۲۰۰ میلیارد تومان به بالای ۶۰۰ میلیارد تومان رسیده است، بیان کرد: همه راه هایی که از استان بوشهر به استان های همجوار متصل می شود در اولویت برنامه ها قرار دارد.

عوض پور تاکید کرد: ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر یک پروزه ملی است که با تلاش ها و پیگیری های انجام شده در نظر داریم در برنامه پروژه های استانی قرار گیرد تا با سرعت بهتری به پایان برسد.

وی عنوان کرد: در سفر رئیس جمهور محور اصلی را انجام پروژه های استانی بود که در یک کتابچه به رئیس دولت تدبیر و امید داده شد.

معاون برنامه و بودجه استانداری بوشهر خاطرنشان کرد: با توجه به بار ترافیکی محور بوشهر به دشتستان یک خروجی جدید در حال بررسی است که مسیر آن از میدان مطهری، صدرا و عباسک به جاده جدید گناوه است.

وی با اشاره به پروژه های وزارت نفت، گفت: با توافقات انجام شده وزارت نفت پروژه های راه سازی که  در برنامه دارد تا پایان سال ۹۵ به بهره برداری خواهد رساند.

عوض پور با اشاره به اینکه تا پایان سال ۹۵ همه بودجه های ملی به استان تریق خواهد شد بیان کرد: فاضلاب بوشهر که ۲۳ سال از انجام آن می گذرد در برنامه ها قرار گرفته است.

وی با اشاره به مشارکت شرکت شصت، ادامه داد: با مشارکت شرکت شصد کشت صنعت آلورا در استان بوشهر در حال انجام است.

معاون برنامه و بودجه استانداری بوشهر عنوان کرد: دولت در نظر دارد علاوه بر شمال کشور از ظرفیت جنوب کشور نیز برای گردشگری استفاده کند که با پیگیری های انجام شده دو دهکده گردشگری در استان بوشهر احداث خواهد شد.

وی با اشاره به لاحیه منطقه آزاد بوشهر تشریح کرد: لاحیه منطقه آزاد بوشهر به تصویب هیات دولت رسیده است و تا پایان امسال به مجلس ارائه خواهد شد.

عوض پور با توجه به سخن رئیس جمهور در خصوص متصل شدن استان بوشهر به خط ریلی، تاکید کرد: راه آهن اصفان به شیران در صورتی ارزش اقتصادی برای کشور خواهد داشت که به استان بوشهر متصل شود که با استفاده از فایننس انجام خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری صاحبان صنایع و کشاورزی در ۱۰نقطه از استان بوشهر شهرک کشاورزی احداث خواهد شد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false