×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
وزارت نفت پنج پروژه بزرگ در استان بوشهر اجرا می‌کند

استاندار بوشهر گفت: در قالب مصوبات سفر رئیس جمهور و هیئت دولت به استان بوشهر، وزارت نفت پنج پروژه در استان اجرا می‌کند.

به گزارش "چغادک نیوز"، به نقل از مهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تلاش‌های بسیار زیادی به منظور توسعه استان بوشهر در ابعاد مختلف صورت گرفته است و در همین راستا تلاش کردیم تا نیازهای توسعه استان را در سفر رئیس جمهور به استان بوشهر مطرح کنیم و مصوبات خوبی در این زمینه حاصل شد.

وی با اشاره به تصویب شش‌هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای طرح‌های مصوب سفر دولت به استان بوشهر، خاطرنشان ساخت: یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال برای اجرای فاضلاب شهرهای ساحلی استان بوشهر به تصویب رسید.

اجرای خروجی جدید شهر بوشهر

استاندار بوشهر همچنین از اجرای خروجی جدید شهر بوشهر به اعتبار یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال خبر داد و اضافه کرد: همچنین در این سفر یک‌هزار میلیارد ریال نیز به منظور اجرای بزرگراه برازجان – گناوه – دیلم مصوب شد.

وی ادامه داد: به منظور اجرای بزرگراه عسلویه- بزباز- بندو مبلغ ۶۳۰ میلیارد ریال مصوب شد و ۶۰۰ میلیارد ریال نیز به منظور اجرای بزرگراه دالکی – کنارتخته تخصیص یافت.

سالاری در ادامه از تخصیص ۱۶۵ میلیارد ریال برای توسعه دانشگاه خلیج فارس بوشهر خبر داد و اذعان داشت: ۱۲۵ میلیارد ریال نیز برای پارک علم و فناوری خلیج­ فارس استان بوشهر مصوب شد.

تکمیل بزرگراه دیر – بوشهر

وی از تکمیل ورزشگاه ۱۵ هزار نفری بوشهر با اعتبار ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد و افزود: ۱۰۰ میلیارد ریال برای دانشکده کشاورزی برازجان و ۱۰۰ میلیارد ریال نیز برای مجتمع فرهنگی هنری عسلویه مصوب شد.

استاندار بوشهر در ادامه از اجرای پنج پروژه توسط وزارت نفت در استان بوشهر خبر داد و بیان داشت: برای اجرای این پروژه‌ها پنج‌هزار و ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه خواهد شد.

وی با بیان اینکه دو پروژه جدید و سه پروژه تکمیلی توسط وزارت نفت اجرا می‌شود، اضافه کرد: این پروژه‌های شامل تکمیل بزرگراه دیر – بوشهر، جاده گوره در قالب طرح اهرم – دیلم، آبخیزداری جم، اجرای کمربندی کنگان و اجرای طرح آبرسانی به شهرستان جم است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false