این شعار را در عمل اثبات کنید که: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
این شعار را در عمل اثبات کنید که: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»

حجت‌الاسلام پناهیان: پیام حضرت آقا به جوانان غرب از جنس نامۀ امام(ره) به آقای گورباچف است. جوانان در این عرصه ایشان را تنها نگذارند و این شعار را در عمل اثبات کنند.

به گزارش "چغادک نیوز"، حجت‌الاسلام پناهیان می‌گوید: پیام حضرت آقا به جوانان غرب از جنس نامۀ امام(ره) به آقای گورباچف است. جوانان در این عرصه ایشان را تنها نگذارند و این شعار را در عمل اثبات کنند که: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند».

 

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان، در سی و سومین جلسۀ سخنرانی هفتگی «درسنامۀ تاریخ تحلیلی اسلام» در هیئت شهدای گمنام که شبهای جمعه برگزار می‌شود، ضمن بررسی جایگاه و شیوه‌های تبلیغ دین در تاریخ اسلام به اهمیت پیام رهبر انقلاب اشاره کرد. اهم مطالب مطروحه توسط حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه می‌آید:

 

با پیام رهبر انقلاب به جوانان غرب، مرحلۀ جدیدی در انقلاب اسلامی رقم خورد

برخی از مهمترین مراحل انقلاب اسلامی که فصل‌های انقلاب ما در آن مراحل، ورق خورده است از این قرار هستند: قیام ۱۵ خرداد، شروع تظاهرات‌های گسترده از ۱۹ دی قم، پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن، تسخیر لانۀ جاسوسی که آغاز درگیری مستقیم ما با استکبار بود، دفاع مقدس و آغاز ولایت مقام معظم رهبری؛ در هر کدام از این زمان‌ها، مرحلۀ جدیدی از انقلاب ما رقم خورده است. اما در این روزها، یکی از مراحل جدید در انقلاب اسلامی ما رخ داده است. دیروز مقام معظم رهبری برای جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نامه‌ای نوشتند که موضوع بسیار مهمی محسوب می‌شود و نباید ساده انگاشته شود.

 

 

از طریق اینترنت با مردم جهان ارتباط برقرار کنید

بنده قبلاً بارها به جوانان و دوستان خودم عرض کرده بودم که از طریق اینترنت با مردم جهان ارتباط برقرار کنید و پیام‌ها و مطالب ناب خودتان را به آنها منتقل کنید- ولی امروز این پیام رهبر انقلاب، سوژۀ خبری و محور بسیار مناسبی است که شما جوانان می‌توانید بسیاری از مطالب و اطلاعات را در کنار این پیام، به اروپایی‌ها -و غربی‌ها- منتقل کنید مثلاً یکی از مطالبی که می‌‌توانید برای آنها بازگو کنید، معرفی شخصیت مقام معظم رهبری به آنهاست. یا اینکه عکس‌ها و تصاویری که از ارتباط ایشان با جوانان و ارتباط عاطفی جوانان با ایشان وجود دارد را به اروپایی‌ها منتقل کنید. در این زمینه‌ها کارهای بسیار جالب و تأثیرگذاری می‌توان انجام داد.

 

 

این شعار را در عمل اثبات کنید که: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند»

الان فصل جدیدی از فعالیت برای شما جوانان آغاز شده است که تا به‌حال این باب، این‌طور خوب گشوده نشده بود. جهان غرب برای هر نوع اطلاع‌رسانی -و روشن‌گری- در اختیار شما قرار دارد. و با این پیام، فرصت بسیار مناسبی برای شما پدید آمده است و شما نباید رهبر خودتان را در این عرصه تنها بگذارید. شما باید این شعار را در عمل اثبات کنید که: «ما اهل کوفه نیستیم، علی تنها بماند» در واقع رهبر انقلاب، به خط مقدم ارتباط با جوانان غربی وارد شده‌اند، و شما نباید ایشان را تنها بگذارید. باید پیگیری کنید. نگذارید این پیام مثل یک شهاب در آسمان باشد، بلکه باید مثل ستارۀ قطبی شود و این به شما بستگی دارد.

 

 

پیام آقا به جوانان غرب از جنس نامۀ امام(ره) به آقای گورباچف است

اگر این پیام آقا را پیگیری کنید، در واقع دومین تجربۀ انقلاب اسلامی از جنس نامۀ امام(ره) به آقای گورباچف است. البته آن زمان شاید این‌قدر شبکه‌های ارتباطی وجود نداشت، ولی اگر همان زمان نامۀ حضرت امام(ره) به گورباچف پیگیری می‌شد و برای همۀ مردم جهان تبیین می‌شد، الان ما خیلی جلوتر بودیم. ببینید که الان ما چه حسرتی باید بخوریم از اینکه آن زمان نامۀ امام(ره) به گورباچف توسط رسانه‌های ما خوب تحویل گرفته نشد! البته تا حدودی می‌توان پذیرفت که آن موقع شبکه‌های ارتباطی و ماهواره‌ای و رسانه‌ای زیادی وجود نداشت و ما هم امکانات زیادی نداشتیم. ولی همین الان هم آن نامه قابل پیگیری است.

 

نامۀ امام(ره) در زمان خودش یک فرازی از انقلاب بود. این نامۀ مقام معظم رهبری هم یک فراز دیگر از انقلاب است ولی این‌دفعه موقعیتی که برای پیگیری این نامه وجود دارد، واقعاً بی‌حدّ است و اصلاً محدود نیست. یعنی شما خیلی کارها در ارتباط با این پیام می‌توانید انجام دهید.

 

 

تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false