×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ودیعه‌گذاران حج تمتع اطلاعات خود را به‌روزرسانی کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، سازمان حج و زیارت در اطلاعیه این سازمان که روز دوشنبه ۱۴ آذر منتشر شده، آمده است: از تمامی ودیعه گذاران حج تمتع که تاکنون اقدامی برای به روز رسانی و تکمیل اطلاعات خود انجام نداده اند، تقاضا می شود با مراجعه به سامانه فراخوان عمومی تکمیل اطلاعات ودیعه گذاران حج تمتع اطلاعات خود را به روزرسانی و تکمیل و کد رهگیری دریافت کنند.

یک نشست وبیناری برای مذاکرات اولیه میان سازمان حج و زیارت و وزارت حج و عمره عربستان برگزار شد تا تدابیر و تمهیدات لازم را برای برگزاری هرچه بهتر حج ۱۴۰۲ (۱۴۴۴ قمری) و ارائه خدمات شایسته به حجاج کشورمان درنظر بگیرند. این دور از مذاکرات، میان سازمان حج و زیارت با حضور اکبر رضایی معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت با مسئولان وزارت حج و عمره عربستان درباره بررسی عملیات حج گذشته و طرح نظرات و پیشنهادات به منظور تسهیل در برگزاری حج آینده صورت گرفت.

سازمان حج و زیارت در ماه های اخیر مسائل حج سال جاری را در کارگروه های آسیب شناسی مورد کارشناسی قرار داد و به بررسی مسائل اجرایی حج پرداخته است تا در عملیات آینده حج واجب نسبت به رفع نقاط ضعف و تقویت نکات قوت اقدام کند و در این نشست از نتایج تلاش کارگروه های آسیب شناسی صحبت شد.

این مذاکرات نخستین گام در برنامه ریزی های رسمی حج بین دو کشور ایران و عربستان در حوزه حج تمتع ۱۴۰۲ محسوب و مثبت ارزیابی می شود و مقرر است حدود یک ماه آینده نشست رسمی بعدی در عربستان و با حضور وزیر حج و عمره عربستان و رییس سازمان حج و زیارت تشکیل و تفاهم نامه حج ۱۴۰۲ به امضا برسد.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false