دفاتر بنیاد غدیر در تمامی شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر مستقر شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
دفاتر بنیاد غدیر در تمامی شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر مستقر شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، حسین کارگر صبح امروز در نشست با فرماندار شهرستان دیر اهمیت غدیر را مورد تأکید قرار داد و اظهار داشت: بنیاد بین‌المللی غدیر استان آماده کردن زیرساخت‌های ساختمان این نهاد در تمام شهرستان‌ها در دستور کار قرار داده و در این راستا موفق بوده است.

وی اضافه کرد: در شهرستان جم مردم همت کرده‌اند و محلی برای جانمایی بنیاد غدیر با هزینه اهالی در دست اقدام است و در شهرستان کنگان زمین مورد نظر برای ساخت بنیاد آماده شده و در شهرستان دیر نیز محلی برای فعالیت بنیاد غدیر جانمایی شده و فرمانداران در این زمینه همکاری لازم دارند.

کارگر با بیان اینکه دفاتر بنیاد غدیر در تمامی شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر مستقر شده است خاطر نشان کرد: الحمدلله اکنون در تمام مجامع غدیر رونق پیدا کرده و ساختمان بنیاد غدیر در راستای مرکز فرهنگی برای شهر بوده است.

دبیر اجرایی بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر اضافه کرد: راهبرد بنیاد بین‌المللی غدیر در استان، آشنایی مردم به‌ویژه نسل جوان با موضوع غدیر و امامت است.

کارگر آموزش شناخت غدیر زمینه‌سازی برای مشارکت مردم در کارهای فرهنگی متناسب با غدیر را مورد اشاره قرار داد و خاطر نشان کرد: مردم ولایت‌مدار استان بوشهر در عرصه ترویج غدیر مشارکت قابل توجهی دارند و هر ساله برنامه‌های مختلفی در شهرها و روستاها برگزار می‌شود.

فرماندار دیر نیز در این نشست گفت: فرمانداری دیر در زمینه نشر و گسترش فرهنگ غدیر و امامت و ولایت همکاری تمام دارد.

یونس باربرز افزود: همه مسئولان باید در زمینه شناخت غدیر و نشر فرهنگ غدیر تلاش کنند و در این راستا ساختمانی برای بنیاد غدیر و برنامه شب‌های مهدوی در این شهرستان در نظر گرفته می‌شود.

وی اضافه کرد: ظرفیت جوانان در این شهرستان فوق‌العاده است و همه باید از این ظرفیت نهایت بهره‌وری داشته باشیم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false