×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۶۹۰۰ میلیارد تومان مالیات در استان بوشهر وصول شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: محمد جواد رستمی از افزایش وصول درآمدهای مالیاتی در ۷ ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد و اظهار داشت: در هفت ماه امسال شش هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان درآمد مالیاتی این استان وصول شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۵۵ درصد افزایش یافته است.

وی از تحقق بیش از ۹۱ درصد سهمیه تعیین شده درآمدهای مالیاتی خبر داد و بیان کرد: در ۷ ماه امسال سهمیه تعیین شده برای وصول مالیات ۷ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تعیین و بیش از ۹۱ درصد آن وصول شد.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با بیان اینکه بیش از ۹۸ درصد وصول درآمد مالیاتی استان بوشهر مربوط به شرکت‌های بزرگ وزارت نفت در استان است گفت: کمتر از ۲ درصد از درآمدهای مالیاتی استان بوشهر مربوط به مشاغل کوچک، اصناف و بازاریان است.

رستمی کل مودیان مالیاتی استان بوشهر را ۷۰ هزار پرونده دانست و خاطر نشان کرد: از این تعداد ۱۲ هزار و ۵۰۰ پرونده مربوط به مودی مالیاتی ارزش افزوده است.

وی ادامه داد: صنایع و شرکت‌های وابسته به وزارت نفت مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس بیشترین میزان مالیات پرداخت کرده‌اند.

مدیرکل امور مالیاتی استان بوشهر با اشاره به پرداخت مالیات بر ارزش افزوده در منطقه پارس جنوبی تصریح کرد: واحد صنعتی و پتروشیمی منطقه ویژه انرژی پارس جنوبی از امسال مالیات بر ارزش افزوده ناشی از خوراک اولیه صنایع از جمله میعانات را به شرکت ملی نفت و گاز می‌پردازند که از این محل درآمد خوبی به استان بوشهر اختصاص می‌یابد.

رستمی بیان کرد: عمده منابع اعتباری شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برای اجرا طرح‌های عمران شهری و روستایی از محل همین درآمدها تأمین می‌شود.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false