کتابخانه‌های مدارس استان بوشهر تجهیز می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
کتابخانه‌های مدارس استان بوشهر تجهیز می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم، حمید زارعی صبح امروز در آیین گشایش نمایشگاه کتاب شهرستان دیر، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه کتاب در شهرستا‌ن‌ها کم رنگ است، اما شهرستان دیر در برپایی نمایشگاه رتبه خوبی در استان بوشهر دارد.

وی اضافه کرد: در هفته کتاب و کتابخانه آنچه که زیاد نمود پیدا می‌کند برپایی نمایشگاه کتاب است که باید به این سمت و سو حرکت کنیم.

مسئول امور کتابخانه‌ای فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر، توسعه و تجهیز کتابخانه‌های مدارس استان را در اولویت دانست و گفت: برای ۵ مدرسه شهرستان دیر حداقل ۵۰ میلیون تومان برای تجهیز کتابخانه کمک می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان دیر نیز عنوان کرد: امسال ۲ کتابخانه مدرسه شهری و روستایی معادل یک میلیون تومان افتتاح و تجهیز شده است و تصمیم داریم که برای تجهیز کتابخانه هر مدرسه حداقل ۵۰۰ هزار تومان پرداخت شود.

غلامرضا ناطقی‌پور افزود: برپایی نمایشگاه کتاب به برکت خون پاک شهیدان و برای ارتقای اندیشه و فکر جوانان و نوجوانان صورت می‌گیرد.

وی اضافه کرد: ۱۳ هزار بن خرید کتاب این نمایشگاه با ۵۰ درصد تخفیف بین آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها‌ توزیع شده است.

مسئول نمایشگاه کتاب شهرستان دیر نیز گفت: در این نمایشگاه ۳ هزار عنوان کتاب با ۱۵۰ هزار جلد در زمینه‌های دفاع مقدس، قرآن و مفاتیح، کودک و نوجوان، رمان، ادبیات عمومی برای عموم ۲۰ درصد ارائه شده است.

علی فرمانی افزود: این نمایشگاه با انتشارات ۲۰۰ ناشر برتر کشور و به همت نشر نگاه آشنا قم و تهران برپا شده است.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false