×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
زندانیان جرایم غیرعمد استان بوشهر در هفته بسیج آزاد می‌شوند

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سرهنگ علی غضنفری صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت بسیج با بیان اینکه بسیج برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی، فداکارانه و تمام قد ایستاده است، اظهار داشت: هفته بسیج فرصتی برای نمایش عملکرد و نقش‌آفرینی ۴۲ ساله بسیج در مقابل توطئه‌های جنگ نرم و جنگ سخت به مردم است.

وی نقش بسیج در همه عرصه‌های نظام را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: هیچ نیرویی فداکارتر از بسیج وجود ندارد که برای دفاع از انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه وارد میدان است و در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب اسلامی بسیج حضور فعال دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه استان بوشهر با اشاره به نقش بسیج در دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: بسیج در این دوران کارنامه درخشانی از خود نشان داد، اما عده‌ای بعد از این دوران، معتقد بودند که مأموریت بسیج تمام شده است و دیگر نیازی به وجود بسیج نیست، ولی تدبیر و دوراندیشی امام خمینی(ره) سبب شد بسیج با اقتدار به کار خود ادامه بدهد.

غضنفری کارنامه بسیج را موفقیت‌آمیز و درخشان دانست و افزود: امروز همگان شاهد این مسئله هستند که بسیج به عنوان نیرویی فداکار و از خود گذشته، آرمان‌های انقلاب اسلامی را در تمامی صحنه‌ها به اجرا در می‌آورد و کارنامه بسیار موفقیت‌آمیز و درخشان در این زمینه دارد.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام، بسیج را خط مقدم مقابله با همه تهدیدات نرم و نیمه سخت دانست و خاطرنشان کرد: این موضوع در بدنه بسیج و در خارج از آن وجود دارد.

وی با بیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای تبیین نقش بسیج در حل چالش‌ها است، تصریح کرد: هفته بسیج فرصتی مهم برای تبیین و بازگو حضور بسیج در عرصه‌ها و صحنه‌های مختلف برای مردم است.

غضنفری با بیان اینکه بسیج در محرومیت‌زدایی و حل چالش‌های فرهنگی در کشور اقدامات زیادی انجام داده است، خاطرنشان کرد: بسیج در طول سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی به همه دولت‌ها در کشور کمک و از آن‌ها پشتیبانی کرده است.

معاون هماهنگ کننده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر به برنامه‌های شاخص در هفته بزرگداشت بسیج اشاره کرد و گفت: دیدار اعضای ستاد هفته بزرگداشت بسیج با نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه بوشهر، آیین اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جشنواره جهادگران علم و فناوری، همایش بصیرت و جهاد تبیین، برگزاری مجمع عالی بسیج استان بوشهر و رونمایی از کتاب از جمله برنامه‌های شاخص هفته بزرگداشت بسیج امسال است.

وی برگزاری جشنواره طهورا، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برپایی میقات صالحین و آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد را از دیگر برنامه‌های هفته بزرگداشت بسیج در سراسر استان بوشهر دانست.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false