×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
۱۰ میلیارد ریال کالا قاچاق در استان بوشهر کشف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سردار حیدر سوسنی، با اشاره به اشراف اطلاعاتی نیروی انتظامی، اظهار داشت: تمام نقاط استان بوشهر تحت رصد و پایش شبانه‌روزی قرار دارد و متخلفان در همه زمینه‌ها در کوتاه‌ترین زمان شناسایی و دستگیر می‌شود.

فرمانده انتظامی استان بوشهر برخورد قاطع با قاچاق کالا را مورد اشاره قرار داد و با اشاره به کشف کالا قاچاق در بندر دیلم، خاطرنشان کرد: مأموران ایستگاه بازرسی شهید موسوی و پاسگاه انتظامی عامری شهرستان دیلم در حین کنترل خودروها در محورهای مواصلاتی و خاکی منتهی به استان‌های غربی بررسی خودروهای تندرو و شوتی در دستور کار قرار دادند و ۳ خودرو متوقف شد.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودروهای توقیفی انواع کالای قاچاق از قبیل پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، تجهیزات آشپزخانه و پزشکی که فاقد مدارک قانونی و گمرکی بودند کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس استان بوشهر ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۱۰ میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: در این زمینه ۳ دستگاه خودرو توقیف و ۳ متهم نیز دستگیر و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی از کشف مواد مخدر خبر داد و افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان دیلم حین کنترل محورهای مواصلاتی و خاکی منتهی به استان‌های همجوار به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با بیان اینکه راننده خودرو اقدام به فرار کرد گفت: پس از طی مسافتی خودرو مورد نظر متوقف شد ولی راننده با استفاده از تاریکی هوا اقدام به فرار کرد.

سوسنی ادامه داد: مأموران در بازرسی خودرو توقیفی ، مقدار ۴۰ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

وی با اشاره به اینکه مواد مکشوفه و پرونده این عملیات برای تعیین و تکلیف تحویل مراجع قضایی شد گفت: تلاش برای  دستگیری متهم ادامه دارد.

رئیس پلیس استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به اقدامات شوم سوداگران مرگ، نیاز است خانواده‌ها سطح آگاهی و دانش خود را نسبت به آسیب‌های مواد مخدر افزایش دهند و به منظور حفظ فرزندان خود از معضل اعتیاد، همواره در افزایش اطلاعات خود در زمینه مواد مخدر تلاش کنند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false