×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم خبر داد: تخصیص ۱۰۰ میلیارد ریال قیر به شهرستان‌های بوشهر، گناوه و دیلم

به گزارش چغادک نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از تخصیص سهمیه ویژه ۱۰۰ میلیارد ریال قیر برای سه شهرستان حوزه انتخابیه خبر داد.

عبدالکریم جمیری در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای رفع مشکلات و مردم و پیگیری مطالبات آنها دیدارهای متعددی را با مسئولان ارشد ملی داریم و از نزدیک مسائل را پیگیری می‌کنیم.

وی با اشاره به دیدار خود با با معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اضافه کرد: در این دیدار مسائلی همچون تکمیل طرح‌های عمرانی روستایی، اختصاص قیر رایگان و تکمیل‌های پروژه‌های عمرانی روستاها پیگیری شد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: استان بوشهر دارای منابع عظیمی در حوزه‌های اقتصادی و انرژی است اما در شاخص‌های توسعه‌ای در نقاط مختلف به ویژه روستاها با کمبودهای فراوانی روبه‌رو است.

وی با بیان اینکه این وضعیت موجب نارضایتی مردم شده است افزود: برای رفع این کاستی‌ها و کمک به عمران و آبادانی مناطق کمتر توسعه یافته دولت و نهادهای مسئول به ویژه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی وظیفه دارند اقدام درخور و عاجل انجام دهند.

جمیری با اشاره به اینکه دیداری نیز با معاون عمرانی و امور مجلس بنیاد مسکن داشته‌ایم خاطر نشان کرد: درخواست ما در این دیدارها این بود که بودجه مناسبی در اختیار بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: از جمله درخواست‌ها می‌توان به اختصاص ۵۰ میلیارد ریال برای طرح‌های عمرانی روستایی، اختصاص ۱۰۰ ریال برای تأمین قیر رایگان، اختصاص ۷۰ میلیارد ریال برای تکمیل ۱۰ بوستان نیمه کاره، اختصاص ۲۰ میلیارد ریال برای احداث دیوارهای حفاظتی رودشور و چاهکوتاه و اختصاص ۴۰ میلیارد ریال برای احداث چمن مصنوعی در کره بند، کوهک، گوابین و محمدی اشاره کرد.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی از موافقت معاون عمرانی و امور مجلس بنیاد مسکن با تخصیص سهمیه ویژه ۱۰۰ میلیارد ریال قیر برای این سه شهرستان خبر داد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false