×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سخنگوی نیروهای مسلح: بارها به آمریکا و انگلیس سیلی زده‌ایم

به گزارش چغادک نیوز به نقل از تسنیم: سردار ابوالفضل شکارچی در نشست هم‌اندیشی با مدیران و نخبگان رسانه‌های استان بوشهر با اشاره به اینکه دشمن در جنگ‌های مختلف علیه نظام اسلامی شکست خورده است اظهار داشت: یکی از ترفندهای دشمن پس از شکست در تهاجم‌های گوناگون علیه نظام اسلامی ایران ایجاد اختلاف و تفرقه در جامعه است تا از این طریق اهداف خود را محقق کند.

وی کنار آمدن با آمریکا را چپاول ثروت و بردگی انسان‌های جامعه دانست و بیان کرد: هدف مشترک اغتشاشگران و آشوبگران با اهداف دشمنان همسو و جهاد تبیین یکی از موارد مهم برای آگاهی جوانان و نوجوانان است.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه ابزار تهاجم فرهنگی دشمن رسانه‌های معاند هستند گفت: خبرنگاران انقلابی رزمندگان خط مقدم جنگ نرم محسوب می‌شوند.

شکارچی با اشاره به اتحاد رسانه‌های دشمن علیه ملت ایران خاطر نشان کرد: در این راستا تقویت اتحاد و همبستگی اصحاب رسانه در همه لایه‌های جامعه اسلامی ایران برای ناامیدی اهداف دشمن یک ضرورت است.

وی رسانه را یک سلاح برنده و تیز در تهاجم فرهنگی دانست و تصریح کرد: دشمن در این تهاجم اختلاف، تفرقه، ارزش‌های مهم انقلاب اسلامی و تغییر تفکر در آحاد جامعه از جمله نوجوانان و جوانان مورد نظر دارد.

معاون فرهنگی و تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح جنگ ترکیبی را متشکل از تهاجم فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، رسانه‌ای و ادراکی دانست و افزود: سلاح در جنگ نظامی و سخت مشخص و تعیین است ولی در تهاجم فرهنگی مهمترین سلاح رسانه است که در این عرصه نقش خبرنگاران بسیار مهم و حائز اهمیت است.

شکارچی جایگاه استان بوشهر در عرصه مبارزه با استکبار و استعمار را یادآور شد و گفت: رزمندگان بوشهری بارها به آمریکا و انگلیس سیلی زده‌اند و در عرصه تهاجم ترکیبی نقش مهمی باید ایفا کنند.

استان بوشهر دارای ۲۱ ویژگی خاص و منحصر به فرد در دفاع مقدس است

جانشین فرمانده سپاه امام صادق علیه‌السلام استان بوشهر نیز با اشاره به اینکه رزمندگان استان در عرصه‌های مختلف حضور فعال خود را به اثبات رسانده‌اند اظهار داشت: مردم استان بوشهر وفاداری و عهد خود را در عرصه‌های مختلف به انقلاب به اثبات رساندند و خط قرمز آنها نظام و ولایت فقیه است.

سردار عبدالرضا دشتی ویژگی استان بوشهر در عرصه دفاع مقدس را برشمرد و افزود: استان بوشهر دارای ۲۱ ویژگی خاص و منحصر به فرد در دفاع مقدس است که باید این مهم به جامعه معرفی و تبیین شود.

وی جهاد تبیین در مقابله با تهاجم دشمن را یک ضرورت دانست و تصریح کرد: باید با جهاد تبیین از قرار گرفتن جوانان و نوجوان در دام دشمن جلوگیری شود.

در این نشست خبرنگاران اصحاب رسانه دیدگاه‌های خود را برای مقابله با اهداف دشمن ارائه کردند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false