×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
رنگ نارنجی از نقشه کرونایی استان بوشهر حذف شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  ایرنا : قاسم برجویی فرد روز شنبه گفت و افزود: براساس ارزیابی‌های وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان دشتستان نیز از آبی کم خطر کرونایی به زرد با خطر متوسط تغییر رنگ داده است.

وی بیان کرد: براین اساس شهرستان‌های تنگستان، دشتستان و دیلم استان بوشهر در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

برجویی فرد ادامه داد: همچنین در ارزیابی‌های جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی شهرستان دیر نیز از وضعیت زرد با خطر متوسط به آبی کرونایی تغییر رنگ داده است.

وی یادآور شد: براین اساس شهرستان های بوشهر، جم، دشتی، دیر، عسلویه، کنگان و گناوه در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

برجویی فرد اضافه کرد: براساس نقشه جدید کرونایی استان بوشهر ۳۰ درصد شهرستان‌های استان در وضعیت زرد با خطر متوسط و ۷۰ درصد نیز در وضعیت آبی کم خطر کرونایی قرار دارند.

وی اظهار کرد: در زمان حاضر ۴۸ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۱۰۸ هزار و ۶۳۶ نفر به این ویروس مبتلا و ۲ هزار و ۲۳۰ نفر نیز بر اثر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ جان خود را از دست داده اند.

وی تاکید کرد: با توجه به فصل پائیز و شیوع آنفلوآنزا؛ تلاش شود با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در پیک کرونا آنفلوآنزا که خطرناک‌ترین سناریو در این فصل است، قرار نگیریم.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false