×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مجتمع آموزشی و ورزشی خیرساز بندر عامری تنگستان افتتاح شد

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، استاندار بوشهر در این آیین گفت: در این شرایط معلمان علاوه بر توجه به امر آموزش باید دانش آموزان را از لحاظ معنوی نیز تربیت کنند چرا که آینده انقلاب از آن دانش آموزان امروز است.

احمد محمدی زاده افزود: تربیت یک فرد معنوی انقلابی کارایی بسیار بالایی در حفظ کشور و آینده انقلاب دارد.

وی بیان کرد: این انقلاب با شتاب در حال حرکت است و به برکت خون شهیدان هیچ کسی جلودار آن نیست و انتظار می‌رود روز به روز شرایط این مملکت بهتر شود.

محمدی زاده با بیان اینکه براساس اراده موجود خداوند گشایش‌هایی ایجاد می کند ادامه داد: در همین شرایط تحریم و جنگ اقتصادی گشایش‌های مناسب اقتصادی در استان بوشهر ایجاد شده که بزودی شاهد اتفاق‌های مهم در حوزه عمران وآبادانی استان بویژه  در نیمه دوم سال باشیم.

وی یادآور شد: دانش آموزان ثروت‌های این منطقه هستند که باید آنها را برای آینده این انقلاب تربیت کرد.

مدیرکل نوسازی، توسعه وتجهیز مدارس استان بوشهر در این آیین گفت: مجتمع آموزشی، ورزشی حاج حسین دریایی با ۶ کلاس درس و یک سالن ورزشی و زیربنای یکهزار و ۷۶۰ مترمربع و سه هزار و ۲۰۰ مترمربع محوطه سازی با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار احداث شده است.

ابراهیم احمدی افزود: با احداث این مجتمع خیرساز بیش از ۳۰۰ دانش آموز در ۲ نوبت صبح و بعدازظهر در این مجتمع ساماندهی شده اند.

احمدی ادامه داد: با توجه به برخورداری این مجتمع آموزشی از سالن ورزشی مجهز مدرسه های همجوار این مجتمع آموزشی می توانند از این فضا برخوردار شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false