×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
اعلام آمادگی کانون‌های مساجد استان بوشهر برای پذیرایی و اسکان زوار اربعین

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ستاد ارتباطات رسانه ای (فهما) استان بوشهر: علیرضا پولاد با توجه به نزدیک شدن به اربعین حسینی و حجم بالای تردد زائران از استان های سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و جنوب فارس به مرز شلمچه،  شهرستان های عسلویه، کنگان، دشتی و شهر بوشهر و شهرستان‌های دیلم و گناوه، کانون های مساجد به صورت ویژه آمادگی اسکان و پذیرایی از زائران حسینی  را دارند.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان بوشهر افزود: گروه تعزیه شهید سردار سلیمانی از روستای درودگاه به کربلای معلی جهت اجرای نمایش تعزیه اعزام شده است.

وی گفت: با توجه به اینکه نسخ خطی جهت نمایش های تعزیه با قدمت چندین ساله در روستای درودگاه که خواستگاه تعزیه استان است، وجود دارد در نتیجه این گروه تعزیه انتخاب و به کشور عراق اعزام شد.

پولاد تصریح کرد: این گروه به همت بچه های مسجد تا کنون به اجرای ۱۱ نمایش تعزیه برای زوارحسینی پرداخته است؛ همچنین گروه سرود «شهدای خلیج فارس» از کانون فرهنگی هنری «غدیر» نیز در این ایام به اجرای سرود پرداختند.

پولاد در پایان گفت: با توجه به اعتماد و عنایت حضرت آیت الله صفایی بوشهری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر و همچنین«احمد محمدی زاده» استاندار بوشهر که در کلیه جلسات ستاد اربعین حضور داشتند، بنا شد از ظرفیتهای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان استفاده شود.

گفتنی است  هم اکنون  ۷ موکب مسجد محور از استان بوشهر برای خدمت رسانی و پذیرایی از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) در کشور عراق مستقر هستند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false