×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح نظارت بر بازار نوشت افزار و ملزومات مدرسه در بوشهر آغاز شد

به گزارش چغادک نیوز: روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز یکشنبه به نقل از نصرالله کشاورز افزود: در این طرح که تا ۱۵ مهر ماه ادامه دارد، چگونگی عرضه انواع نوشت افزار، لوازم آموزشی و ملزومات تحصیلی دانش‌آموزان بازرسی می‌شود.

وی عنوان کرد: درج قیمت مصرف‌کننده روی بسته‌بندی محصولات از سوی واحدهای تولیدی و نصب اتیکت در محل عرضه از سوی نمایندگی‌ها و عوامل فروش، صدور و ارایه فاکتور فروش معتبر از سوی واحدهای عرضه کننده لوازم التحریر، جلوگیری از فروش اجباری نوشت افزار به صورت سبدی به مشتریان و نظارت بر رعایت درصد سود مجاز در بخش‌های عمده و خرده فروشی از مواردی است که هدف بازدیدهای میدانی است.

کشاورز اضافه کرد: ممانعت از عرضه هرگونه اقلام نوشت افزار تقلبی و غیر استاندارد در سطح بازار و جلوگیری از فروش نوشت افزار منقوش به تصاویر غیراخلاقی و ضد ارزشی در سطح بازار و نظارت بر ثبت اطلاعات واحدهای تولیدی و واردکنندگان لوازم التحریر در سامانه جامع تجارت از دیگر موارد قابل سنجش در بازرسی‌ها است.

معاون نظارت و بازرسی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر بیان کرد : انجام گشت‌های مشترک و رسیدگی سریع و به موقع به گزارش‌های مردمی، ممانعت از فروش اجباری کالا، رعایت درصد سود خرده و عمده‌فروشی، نصب برچسب قیمت و بررسی فاکتورها از اولویت‌های اجرای این طرح است.
وی یادآور شد: مرکز پاسخگویی ۱۲۴ در طول اجرای طرح آماده دریافت گزارش‌های مردمی است و خریداران این لوازم می‌توانند شکایت‌های خود را در این سامانه مطرح کنند تا رسیدگی به تخلفات این بخش شتاب گیرد.
معاون نظارت و بازرسی اداره کل صمت استان بوشهر از متصدیان واحدهای صنفی خواست: نسبت به درج کامل قیمت‌ها و نگهداری فاکتورهای خرید در واحد صنفی، برای ارائه به بازرسان همکاری داشته باشند.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false