×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۲۳ مجتمع رفاهی جاده‌ای استان بوشهر به زائران اربعین حسینی خدمات‌رسانی می‌کنند

به گزارش چغادک نیوز به نقل ازتسنیم ، عبدالکریم اخترشناس گفت‌ ،با اشاره به اینکه مسافران کربلا برای شرکت در مراسم اربعین حسینی از ۱۰ شهریور جابه‌جا می‌شوند اظهار داشت: در این راستا برای خدمات‌رسانی به زائران ایستگاه و مرکز ویژه جابه‌جایی زائران اربعین در پایانه مسافری بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

وی از اعزام مسافران کربلا به وسیله ناوگان عمومی از استان بوشهر به مرز شلمچه خبر داد و بیان کرد: پیش‌بینی می‌شود مسافران کربلا معلی از استان بوشهر نسبت به سال ۱۳۹۸ بیش از ۲۵ درصد افزایش داشته باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با بیان اینکه به سبب شرایط کرونایی سفر اربعین در ۲ سال گذشته انجام نشد تصریح کرد: امسال میزان استقبال برای سفر به کربلا و حضور در مراسم اربعین حسینی افزایش چشمگیری یافته است.

اخترشناس از آماده‌سازی مجتمع‌های خدماتی رفاهی و بین استانی در جاده‌های مشرف به شلمچه برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین خبر داد و افزود: تا قبل از ۱۰ شهریور ماه و آغاز طرح سراسری جابه‌جایی زائران اربعین حسینی ۲۳ مجتمع خدماتی، رفاهی و بین راهی در جاده‌های استان بوشهر با همکاری انجمن مربوطه تجهیز و آماده ارائه خدمت  به زائرین می‌شوند.

وی خدمت به زائران اربعین حسینی را افتخاری بزرگ برای بخش راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و خاطر نشان کرد: امسال مانند سنوات قبل مجتمع‌های خدماتی و رفاهی بین راهی استان برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین آماده شده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر بر لزوم نظارت منظم کارشناسان راهداری شهرستان‌ها  از مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین راهی حاشیه راه‌ها در دوره سفر اربعین حسینی تأکید کرد و گفت: در این راستا لزوم نظافت کامل نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، تأمین سرمایش، آب سرویس‌ها و نظافت عمومی مجتمع‌ها به تمامی مالکان مجتمع های خدماتی رفاهی استان ابلاغ شده و و مورد تأکید قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: علاوه بر مجتمع‌های خدماتی، رفاهی و بین راهی در حاشیه راه‌ها، راهدارخانه‌های واقع در مسیر زائران اربعین حسینی نیز تجهیز می‌شوند تا در صورت لزوم مورد استفاده زائران قرار گیرد.

اخترشناس همچنین از استقرار و آمادگی کامل تیم‌های گشت راهداری در مسیر زائران اربعین خبر داد و اظهار داشت: تعداد ۱۰ اکیپ ثابت و سیار راهداری در کنار دیگر گروه‌های امدادی در ایام سفر اربعین در مسیر تردد زائران اربعین به‌ویژه محورهای خروجی استان به سمت مرز شلمچه در خوزستان مستقر می‌شوند.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false