×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
مسؤولان جهت رفع مشکل مسکن پرگان برازجان چاره‌اندیشی کنند

به گزارش چغادک‌نیوز به نقل از فارس، حجت‌الاسلام حسن مصلح امام‌جمعه برازجان ظهر امروز در خطبه‌های این هفته اظهار داشت: متاسفانه حدود ۱۴ سال از ثبت نام و آغاز ساخت پروژه مسکن مهر پرگان می‌گذرد علی رغم تذکر در خطبه‌های گذشته و پیگیری مستمر صاحبان آن همچنان آواره مسکن هستند و همچنان مسکن آن‌ها ناتمام و تحویل نشده است.

امام جمعه برازجان افزود: به فرموده امام خمینی (ره) به داد محرومانی برسید که نه زبان گفتن دارند و نه قلم نوشتن و از مسؤولان محترم به ویژه فرماندار محترم شهرستان دشتستان می‌خواهم با جدیت و قاطعیت به دفاع از حق این محرومان اقدام کنند و اجازه ندهند بیش از این حق این مستضعفانی که همواره حامی انقلاب و نظام بوده‌اند پایمال شود.

وی گفت: همه محرومان باید خانه داشته باشند هیچ کس در هیچ گوشه مملکت نباید از داشتن خانه محروم باشد و بر دولت اسلامی است که برای این مسئله مهم چاره‌ای بیندیشد و بر همه مردم است که در این مورد همکاری کنند معضل مسکن برای محرومان و مستاجران یک مسئله جدی روز است مسؤولان باید چاره‌اندیشی کنند.

مصلح عنوان کرد: جمهوری اسلامی با پرتاب ماهواره‌هایی همچون طلوع، رصد، نوید، فجر، ناهید، پیام، ظفر توانایی و دانش بومی خویش در عرصه هوا فضا و ماهواره را به اثبات رسانده است. اما پرتاب خیام به جز توسعه علمی کشور گویای گسترش همکاری های علمی با سایر قدرت‌ها است.

خطیب نمازجمعه شهر برازجان اظهار کرد: ماهواره خیام یکی از مهم‌ترین نمادهای (ما می‌توانیم) است که راه پیشرفت علمی را که از مهمترین ابزارهای اقتدار مبتنی بر راهبرد (العلم سلطان) است به سوی آینده روشن می‌گشاید و استقلال ایران عزیز را بیش از پیش تضمین می‌کند.

این مقام مسؤول تأکید کرد: روز جمعه گذشته رژیم صهیونیستی بار دیگر نوار غزه را هدف حملات هوایی قرار داد این حملات سه روز ادامه داشت و مقاومت فلسطین با موشک باران سرزمین‌های اشغالی این رژیم را مجبور به آتش بس کرد این ناکامی رژیم صهیونیستی و پیروزی جبهه مقاومت نشان داد که تنها راه آزادسازی فلسطین مقاومت و پایداری است.

امام جمعه دشتستان تصریح کرد: حملات موشکی اخیر جهاد اسلامی در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی توان سامانه پدافندی (گنبد آهنین) را زیر سوال برد و نوید بخش شکست حتمی رژیم صهیونیستی است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false