×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
امام جمعه بوشهر: حل مشکلات مسکن نیازمند تلاش جهادی است

به گزارش چغادک نیوز به نقل از ایرنا، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر بوشهر افزود: یکی از سخت‌ترین مسائل برای خانواده‌ها و بویژه کم درآمدها مسئله مسکن است که باید با تلاش جهادی برای رفع آن گام برداشت.

وی بیان کرد: برنامه علمی و دانشی برای حل مشکل مسکن مردم ضرورت است و بانک‌ها نیز باید در این مسیر با پرداخت تسهیلات بدون بهره وارد گود شوند.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: زوج‌های جوان در تشکیل زندگی خود نباید با مشکل دریافت تسهیلات با سود کلان و اقساط بالا مواجه باشند.

وی گفت: پشتوانه حقیقی برای مدیریت مسئولان مردمداری و در خدمت مردم بودن است که باید به این مقوله توجه ویژه داشته باشند.

صفایی‌بوشهری ادامه داد: مردمداری، در میان مردم بودن، تکریم به معنای واقعی و حضور در هیات‌های مردمی باید در اولویت اصلی مسئولان باشد.

وی گفت: پاسخگو بودن در برابر سوال‌های مردم، شنیدن مشکلات آنان و برخورد جهادی برای گره‌گشایی از مطالبات مردم باید یک اولویت راهبردی برای مسئولان بخش‌های مختلف باشد.

صفایی بوشهری تاکید کرد: مسئولان باید با مردم رو راست باشند و قول‌های غیرقابل تحقق به مردم ندهند.

وی اظهار کرد: مسئولان همچنین باید با مردم مشفقانه و دلسوزانه برخورد و همچنین مهربان بودن و داشتن آغوشی باز را شکرانه گرفتن پست مدیریتی خود قرار دهند.

صفایی بوشهری گفت: داشتن سعه صدر،  قدرت تحمل بالا، روحیه انتقادپذیری و توجه ویژه به مشکلات اقتصادی، جهاد تبیین و بصیرت افزایی در جامعه باید از رویکردهای مهم مدیران باشد.

امام جمعه بوشهر همچنین با اشاره به حمله رژیم اشغالگر قدس به غزه، شهادت شماری زیادی از مردم و بویژه کودکان فلسطینی توسط این رژیم غاصب را محکوم کرد.

وی ادامه داد: در این جنایت جای تعجب است که سازمان ملل، شورای امنیت و سازمان حقوق بشر با دیدن حمله‌های گستاخانه سکوت پیشه کرده اما با این حال دفاع کشورهایی همچون لبنان و فلسطین را محکوم می‌کنند.

صفایی بوشهری همچنین با تجلیل از برگزاری باشکوه مراسم‌های دهه محرم در استان بوشهر اظهارکرد: در این راستا از هیات های مذهبی، مسجدها، زینبیه‌ها، رسانه و بویژه صدا و سیمای ملی و استانی و همچنین روحانیت برای روشن نگه داشتن مشعل فروزان نهضت حسینی قدردانی می‌شود.

وی همچنین از فعالیت گروه‌های جهادی به واسطه خدمت به محرومان در مناطق خاص تجلیل کرد.

صفایی بوشهری در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به صعودی شدن آمار ابتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: امید است با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی زمینه برای کاهشی شدن این روند فراهم شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false