حل مشکلات واحدهای تولیدی پر اشتغال‌ استان بوشهر در اولویت است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
حل مشکلات واحدهای تولیدی پر اشتغال‌ استان بوشهر در اولویت است

به گزارش چغادک  نیوز  به نقل از ایرنا، روابط عمومی اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر روز پنجشنبه به نقل از مهدی صفوی در حاشیه ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر بیان کرد: تسهیل مقررات و رویه‌های مرتبط با تولید، هماهنگی برای تکمیل طرح‌های نیمه تمام، پیگیری تامین سرمایه ثابت و در گردش، امهال بدهی معوق بانکی، پیگیری اعطای تسهیلات، تامین تجهیزات و مواد اولیه، تکمیل زیرساخت‌های لازم واحدهای تولیدی، پیگیری معافیت‌های مالیاتی، رفع مشکلات زیست محیطی و ارزی  در دبیرخانه این کارگروه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه احیای واحدهای صنعتی راکد از اولویت‌های اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر است، یادآور شد: مشکلات بنگاه‌های تولیدی ابتدا در کمیته‌های تخصصی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مطرح و سپس در نشست‌های این کارگروه به ریاست استاندار یا معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بصورت هفتگی رسیدگی می‌شود.

صفوی تاکید کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی مرتبط و سیستم بانکی استان بوشهر با تعامل و همکاری بیشتر با کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید نسبت به اجرای مصوبات کارگروه در راستای رونق تولید و اشتغال آفرینی شتاب ببخشند.

در ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر مشکلات ۱۵ بنگاه اقتصادی در حوزه‌های صمت، جهاد کشاورزی و شیلات برای گره گشایی بررسی و تصمیم‌گیری شد.

به گفته مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر احیا و بازگردان ۵۰ واحد تولیدی راکد در این استان تا پایان سال ۱۴۰۱ هدفگذاری شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false