سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان مطرح کرد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
سردار حیدر سوسنی فرمانده انتظامی استان مطرح کرد

به گزارش چغادک نیوز ، سردار حیدر سوسنی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: خبرنگاران را به عنوان همکار خود در زمینه توسعه و تقویت امنیت در سطح جامعه می‌دانیم و از این ظرفیت باید بهره لازم را ببریم.

 

وی با بیان اینکه استان بوشهر رتبه ۲۹ کشور را در زمینه سرقت‌ها دارد اضافه کرد: استان بوشهر در زمینه شرارت رتبه ۲۹ کشور، در زمینه قتل رتبه ۱۸، در زمینه سرقت مسلحانه رتبه ۹ و در زمینه درگیری رتبه ۲۹ کشور را دارد.

 

۹۹ درصد درگیری‌ها فردی است

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر رتبه کشور در زمینه مفاسد اخلاقی و عفاف و حجاب را ۲۶ عنوان کرد و ادامه داد: ۹۹.۵ درصد از درگیری‌های استان بوشهر فردی است و فقط نیم درصد از آن درگیری‌های جمعی است.

 

وی از کشف ۹۱ درصد از جرایم خشن استان طی سال جاری خبر داد و اضافه کرد: ۸۸ درصد از سرقت‌ها طی سال جاری کشف شده که از استان‌های برتر در این زمینه هستیم.

 

افزایش کشف قاچاق

 

سردار سوسنی از کشف دو هزار و ۶۷۷ کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سال جاری خبر داد و بیان کرد: ۳۱۰ میلیارد تومان کالای قاچاق نیز طی این مدت در استان کشف شده که دارای افزایش ۱۴۲ درصدی است.

 

وی از کاهش ۱۳ درصدی متوفیان تصادفات استان خبر داد و خاطرنشان کرد: در زمینه کشفیات مواد محترقه ۹۲ درصد افزایش را طی سال جاری داشته‌ایم.

 

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به کشف ۱۷۱ هزار لیتر سوخت غیرمجاز در استان طی سال جاری ادامه داد: بیش از ۱۶۰ تن کالای احتکار شده در استان کشف شد.

 

انهدام ۱۳ باند سرقت سیم و کابل

 

وی همچنین از انهدام ۱۳ باند سرقت سیم و کابل و دستگیری ۹۷ نفر در این زمینه خبر داد و افزود: ۵۰ دستگاه خودرو و ۲۴۶ دستگاه موتور سیکلت سرقتی در استان بوشهر کشف شده است.

 

سردار سوسنی با اشاره به کسب رتبه سوم کشور توسط پلیس فتای استان بوشهر اضافه کرد: ۹۸ درصد از جرایم سایبری در استان بوشهر کشف شده و شاهد افزایش سه درصدی این جرایم هستیم.

 

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false