×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
بیش از ۷۶۷ میلیارد تومان وام ازدواج‌ و فرزندآوری در استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش چغادک نیوز  به نقل از تسنیم ، داریوش زراعتگر در گفت‌ از تسریع پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری از سوی بانک‌های عامل خبر داد و اظهار داشت: در ۴ ماه نخست امسال ۸ هزار و ۱۸۵ نفر برای دریافت وام ازدواج ثبت‌نام کرده‌اند و به تعداد حدود ۴ هزار نفر پرداخت شده است.

وی میزان پرداخت وام قرض‌الحسنه ازدواج در ۴ ماه نخست امسال را ۵۴۶٫۵ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این تسهیلات قرض‌الحسنه از سوی ۱۱ بانک عامل پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر به آمار تسهیلات فرزندآوری پرداخت و خاطر نشان کرد: در ۴ ماه گذشته ۹ هزار و ۴۱۶ نفر برای دریافت وام فرزندآوری ثبت‌نام کرده‌اند که به ۵ هزار و ۴۲ نفر بیش از ۲۲۰٫۸ میلیارد تومان از سوی ۱۱ بانک استان بوشهر پرداخت شده است.

زراعتگر بانک‌های ملی، تجارت و ملت را بیشترین پرداختی در حوزه وام ازدواج و فرزندآوری دانست و خاطر نشان کرد: مجموعاً در ۴ ماه نخست امسال از طریق ۱۱ بانک عامل بیش از ۷۶۷ میلیارد تومان وام کم بهره ازدواج و فرزندآوری در استان پرداخت شده است.

وی تعداد افراد ثبت‌نام کرده برای دریافت وام ازدواج و فرزندآوری در استان بوشهر را ۱۷ هزار و ۶۰۱ نفر دانست و افزود: تاکنون به بیش از ۹ هزار نفر ۷ هزار و ۶۷۳ میلیارد ریال ریال وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری در استان پرداخت شده است.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بوشهر با بیان اینکه دریافت وام نیازی به پایان خدمت ندارد افزود: بر اساس بخشنامه بانک مرکزی، پرداخت وام فرزندآوری و ازدواج نیازی به کارت پایان خدمت ندارد.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false