پویش ۱۰۰ ثانیه تشویق ویژه هنرمندان و پاکبانان بوشهری به اجرا درآمد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
پویش ۱۰۰ ثانیه تشویق ویژه هنرمندان و پاکبانان بوشهری به اجرا درآمد

به گزارش چغادک نیوز؛ ایرنا نوشت: مسئول طرح ۱۰۰ثانیه در استان بوشهر در حاشیه این آیین که با ضیافت صبحانه پاکبانان و هنرمندان همراه بود، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هدف از این پویش ایجاد صمیمیت و دوستی بیشتر در جامعه است که بدون تردید در کاهش بار روانی جامعه نیز اثرگذار خواهد بود.

مسعود عرب‌زاده افزود: هنرمندان نقش بسیار مهم و انکار ناپذیری در نشاط اجتماعی دارند که این ظرفیت باید در بخش‌های مختلف جامعه بکارگیری شود.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص آب و هوایی تابستان و کار دشوار پاکبانان، هنرمندان در این مقطع تصمیم به قدردانی از تلاش‌های پاکبانان و قدرشناسی از آنان گرفتند.

پویش ۱۰۰ ثانیه تشویق ویژه هنرمندان و پاکبانان بوشهری به اجرا درآمد

عرب زاده یادآور شد: عبدالکریم نیسنی «روزنامه نگار »، حسین کارگر «نقاش و خواننده»، عبدالحسین فلاحی « شاعر طنز پرداز »، محمد علی سلحشور «نویسنده و کارگردان تعزیه »، آرش شبانکاره «مجری صداوسیمای مرکز بوشهر »، امرالله باقرزاده «تردست و شعبده باز ،محمد فلاحی «عکاس» سمیه حبیبی «نویسنده » از جمله هنرمندان حاضر در این آیین بودند.

وی افزود: در این برنامه هنرمندان در رشته های موسیقی، نمایش، تردستی در پارک مادر سفره مهربانی خود را به مهمانی با پاکبانان اختصاص دادند.

عرب‌زاده با اشاره به حمایت‌های دبیرخانه کانون های خدمت رضوی استان بوشهر «کانون تخصصی محصولات فرهنگی و هنری » و انتشارات “قلمداران جنوب” پویش ۱ ” ۱۰۰ ثانیه تشویق” اظهار کرد: این پویش پیش از این با هدف تبیین فرهنگ تکریم پدر و مادر در استان بوشهر ویژه برنامه‌های متنوعی را اجرایی کرده است و در آینده نیز به فراخور مناسب‌های مختلف برنامه‌های مختلفی توسط پویش اجرایی می‌شود.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false