نخستین “باشگاه رسانه‌ای محلی” فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در تهران افتتاح می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
نخستین “باشگاه رسانه‌ای محلی” فروردین‌ماه ۱۴۰۱ در تهران افتتاح می‌شود

به گزارش چغادک نیوز به نقل از  تسنیم : عباس محمدیان روز گذشته در بازدید از تأسیسات پارس جنوبی در عسلویه بر توجه به رسانه‌های محلی تأکید کرد و خواستار واگذاری آگهی‌های حوزه نفت، گاز و پتروشیمی به رسانه‌های محلی شد.

وی از برگزاری جشنواره رسانه‌ای خوب خبر داد و بیان کرد: راه‌اندازی جشنواره رسانه‌ای خوب در سطح کشور یکی از برنامه‌های مهم بسیج رسانه است.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور همبستگی اصحاب رسانه استان بوشهر را ستود و خاطر نشان کرد: همبستگی که بین اصحاب رسانه استان بوشهر برقرار است هیچ جای کشور وجود ندارد.

محمدیان از افتتاح باشگاه رسانه‌ای محلی در استان‌ها خبر داد و گفت: نخستین باشگاه آن فروردین سال آینده در تهران آغاز به کار می‌کند.

وی حمایت و تقویت فعالان رسانه را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: تقویت ارتباط صنعت، مردم و رسانه، توسعه فرهنگ مطالبه‌گری با تکیه بر صداقت، صراحت و صلابت باید مورد توجه ویژه قرار بگیرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور با بیان اینکه رسانه‌ها باید مسئولیت‌های اجتماعی دنبال کنند خاطر نشان کرد: رسانه‌ها باید جهاد تبیین مورد توجه قرار دهند و به امیدآفرینی و نشاط جامعه توجه ویژه کنند.

محمدیان با اشاره به توانمندی پارس جنوبی تصریح کرد: فعالیت و توانمندی پارس جنوبی هنوز به خوبی رسانه‌ای نشده که در این راستا اصحاب رسانه نقش مهم و تعیین کننده دارند.

وی احترام به سلایق مختلف، شناخت ظرفیت‌ها، معرفی توانمندی‌ها، محصولات تولیدی را مورد تأکید قرار داد و گفت: صنایع باید از ظرفیت اصحاب رسانه استفاده کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه کشور مبارزه با فساد و معرفی مفاسد را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: مبارزه با فساد باید خیلی قوی از سوی رسانه‌ها بدون ترس و هراس دنبال شود و اصحاب رسانه در این زمینه مورد حمایت قرار می‌گیرند.

محمدیان همچنین بر برگزاری اردوهای رسانه‌ای در منطقه تأکید کرد./انتهای پیام

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false