عملیات محوری «پویش ایران مشکی پوش» در استان بوشهر اجرا می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
عملیات محوری «پویش ایران مشکی پوش» در استان بوشهر اجرا می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام محمد قادری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان اظهار داشت: با توجه به محدودیت برگزاری مراسم در این ایام ستاد عملیات محرم کشور عملیات محوری «پویش ایران مشکی پوش» با شعار «ما نسل به نسل در پناهت هستیم» و خط محتوایی جریان سازی فرزند خواهی و جمعیت را در دستور کار دارد.

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر اضافه کرد: در این راستا برنامه‌های تدارک دیده شده و در دستور کار قرار گرفته است که با توجه به محدودیت برگزاری مراسم اهمیت فراوانی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: از برنامه‌های پویش ملی «ایران مشکی پوش» می‌توان به استفاده از المان‌های عزاداری و سیاه پوشان فضای عمومی و محل کار پرسنل و نصب کتیبه مشکی به عرض یک متر و بیشتر و طول نمای ساختمان با شعار محوری اشاره کرد.

حجت‌الاسلام قادری از دیگر برنامه‌ها به اهدا کتیبه و اقلام عزاداری به پرسنل، نصب المان پرچم خودرویی بروی وسایل نقلیه اداری و پرسنل و بکار گیری تمامی پرتابل و بیلبوردهای اداری در جهت تعظیم شعار با استفاده از خط محتوایی تعرف شده اشاره کرد.

وی بیان کرد: استفاده حداکثر از لوگو تایپ شعار محوری و نشان نسل امام حسینی در برنامه‌ها، مجالس و سربرگ اداری، اهدا پایه دیواری نصب پرچم به پرسنل جهت استفاده دائم در مقابل ورودی منازل مسکونی، اهتمام جدی به تجلی محرم در منازل سازمانی و مهمانسرا و استفاده از جلوه‌های شعار فرهنگی در سالن‌های جلسات و آمفی تئاتر از دیگر برنامه‌ها است.

معاون تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: وزارت کشور پیرو نشست‌های برگزار شده، از شهرداری‌ها و دهیاری‌ها خواسته است تا نسبت به تهیه پایه پرچم برای منازل اقدام کرده و در اختیار نهادهای مردمی قرار دهند تا با رضایت مالکان به صورت رایگان نسبت به نصب این پایه‌ها درب منازل اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: پس از نصب این پایه‌ها درب منازل، در مناسبت‌های مختلف شامل مراسم عزاداری و اعیاد مذهبی و ملی از این پایه‌ها برای نصب پرچم متناسب با آن مناسبت اقدام می‌شود.

قادری با اشاره به برگزاری پویش نذر سیاهپوشی محرم توسط خیرین مردمی، اضافه کرد: در این پویش خیرین روزانه میزان مشارکت خود را اعلام می‌کنند و از بین افرادی که با سامانه پیامکی ثبت‌نام کرده‌اند به قید قرعه پرچم‌هایی را دریافت می‌کنند.

وی تاکید کرد: در سراسر شهرها و روستاهای کشور پایگاه‌هایی داریم که امور مربوط به این پویش را سازماندهی و اجرا می‌کنند.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false