×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
کمیسیون‌‌های مجلس به موضوع جهش تولید به صورت جداگانه و تخصصی ورود کنند

به گزارش چغادک نیوز، احمد دنیا مالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۰) در مخالفت با در اولویت قرار گرفتن طرح جهش تولید دانش بنیان در دستورکار مجلس اظهار داشت: منویات مقام معظم رهبری به عنوان یک حکم محسوب شده و همه ارکان کشور موظف هستند آن را ساری و جاری کنند.

وی افزود: متأسفانه بزرگترین مشکل آن است که ۶ ماه اول هر سال به نام‌گذاری آن سال می‌پردازیم و عملا در اجرای آن مشکل داریم، اما مهمترین کار و توجه اجرای منویات و دستورات سالی است که به آن نام اختصاص دارد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس تصریح کرد: متأسفانه در طول سال‌های گذشته توجه ویژه‌ای به نام‌گذاری سال‌ها نشده است، این در حالی است که اگر بنای مانع زدایی از مشکلات تولید را داریم، باید این موضوع در دستورکار همه کمیسیون‌های مجلس قرار گیرد، لذا معتقدم اگر یک کمیسیون ویژه در این باره در نظر بگیریم، نمی‌تواند برای رفع موانع تولید اقدامات اساسی انجام دهد.

دنیامالی گفت: همه کمیسیون‌های مجلس باید موظف باشند یک کمیته ویژه را برای بررسی رفع موانع تولید اقدام کرده و در حوزه اختصاصی خود به منظور اجرای منویات مقام معظم رهبری اقدامات لازم را انجام دهند تا بتوانیم کارکرد عمومی مجلس را نشان دهیم./فارس

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false