×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
روند کاهش دما در استان بوشهر تا فردا ادامه دارد

به گزارش چغادک نیوز، پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می‌دهد وزش جریانات نسبتاً شدید تا شدید شمال غربی که از ظهر دیروز بر روی دریا و سواحل استان آغاز شده تا روز سه شنبه ادامه یابد.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود که طی این مدت در اغلب ساعات بویژه قسمت‌های مرکزی و جنوبی خلیج فارس مواج و متلاطم خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر افزود: روند کاهش دما نیز که از ظهر دیروز در بخش‌های شمالی و مرکزی استان آغاز شده تا روز دوشنبه ادامه دارد و انتظار می‌رود امشب در بخش‌های جنوبی استان نیز کاهش دما رخ دهد.

وی تاکید کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با وزش باد و گاهی باد و گردوخاک و در برخی ساعات امروز افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود.

مساعدی افزود: جهت وزش باد غالباً شمال غربی در سواحل و فراساحل شمالی استان با سرعت ۱۰ تا ۳۴ کیلومتر در ساعت، در سواحل و فراساحل مرکزی و جنوبی استان ۱۶ تا ۴۶ گاهی بیش از ۶۰ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر ادامه داد: سرعت وزش باد از اواخر امشب در سواحل و فراساحل شمالی استان ۱۶ تا ۳۸ گاهی ۴۴ کیلومتر در ساعت خواهد بود.

وی گفت: ارتفاع موج در سواحل شمالی ۹۰ تا ۱۵۰ سانتیمتر، در سواحل مرکزی ۱۲۰ تا ۲۱۰ و فراساحل تا ۲۴۰ سانتیمتر، در سواحل جنوبی ۱۲۰ تا ۲۴۰ و فراساحل تا ۲۷۰ سانتیمتر خواهد بود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false