فرماندارگناوه: افزایش شعب اخذ رای در دستور کار است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فرماندارگناوه: افزایش شعب اخذ رای در دستور کار است

به گزارش چغادک نیوز، غلامرضا مهرجو روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: این تصمیم به عنوان الزامات کرونایی، باهدف حفظ سلامتی و جلوگیری از ازدحام و شلوغی مردم در پای صندوق‌های رای بویژه در شعبی که در ادوار قبل با جمعیت زیاد رای دهندگان روبرو بود، برنامه‌ریزی و اتخاذ می‌شود.

وی اضافه کرد: فراهم شدن زمینه مشارکت مردم و رعایت قانون مدنظر مجریان این دوره از انتخابات شهرستان است و در این زمینه همه تلاش خود را بکار خواهیم بست.

فرماندار گناوه افزود: فرمانداری این شهرستان با فراهم کردن زمینه‌های لازم از لحاظ نیروی انسانی، سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای فرایند ثبت‌نام انتخابات داوطلبان ششمین دوره شورای اسلامی شهر آمادگی دارد.

وی ادامه داد: داوطلبان شورای ششم برای ثبت نام از روز چهارشنبه  ۲۰ اسفندماه  از طریق نرم‌افزار تلفن همراه، مراجعه به پایگاه اینترنتی وزارت کشور و دفاتر پیشخوان و یا با حضور در فرمانداری‌ شهرستان اقدام کنند اما توصیه می‌شود برای پیشگیری از شیوع کرونا بصورت مجازی انجام دهند.

مهرجو افزود: داوطلبان پس از ثبت‌نام از طریق نرم افزارهای تلفن همراه و رایانه و دریافت کد رهگیری برای تایید نهایی ثبت‌نام به فرمانداری شهرستان مراجعه کنند.

فرماندار گناوه بیان کرد: امکان ثبت نام در فرمانداری شهرستان برای داوطلبان شوراها فراهم است اما برای جلوگیری از تجمع سعی کنند از طریق تلفن همراه و دفاتر پیشخوان انجام دهند.

وی گفت: برای برگزاری انتخابات باشکوه پیشرو در این شهرستان تاکنون چندین نشست برگزار شده‌است و اعضای کمیته‌ها  مشخص و سیستم و تجهیزات الکترونیکی به روز و راه‌اندازی شده‌است.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات ششمین دوره شورای اسلامی شهر از ۲۰ اسفند ماه امسال، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات ریاست جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری، دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false