×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
فرمانداردیلم: مشارکت حداکثری و سلامت انتخابات دستور اصلی کارمجریان است

به گزارش چغادک نیوز، احمد دشتی روز دوشنبه در  نشست مشترک هیات نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و فرمانداری این شهرستان افزود: تمامی مسئولان و متولیان برگزاری انتخابات، هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی بر انتخابات رئیس جمهوری، شوراهای اسلامی شهر و روستا با حساسیت و در نظر گرفتن مر قانون اقدام کنند.

وی با بیان اینکه ساختار سیاسی کشور بر مبنای حاکمیت مردم بر مردم است گفت: در قانون اساسی کشور از شخص اول مملکت تا پایین‌ترین رده‌های مدیریتی مستقیم یا غیر مستقیم از سوی مردم انتخاب می‌شوند در حالی که در دیگر کشورهای حتی مدعی دموکراسی، مردم سهم و مداخله‌ای در سرنوشت خویش ندارند.

فرماندار دیلم بیان کرد: در برگزاری انتخابات، قانون فصل‌الخطاب است و در فرآیند این رویداد به هر شکلی خدشه‌ای وارد شود باعث بی اعتمادی مردم نسبت به حاکمیت می‌شود و هیچگونه کوتاهی در این امر قابل قبول نیست‌.

وی گفت: باتوجه به انتخابات پیش رو  تمهیدات و هماهنگی لازم برای حضور  پرشور و با مشارکت حداکثری مردم شهرستان در این رویداد مهم و سرنوشت ساز اتخاذ خواهد شد.

نام‌نویسی از داوطلبان شرکت در انتخابات شورای شهر از ۲۰ اسفند امسال، شورای اسلامی روستا از ۱۶ فروردین به‌مدت یک هفته در فرمانداری‌ها و انتخابات رئیس جمهوری نیز از ۲۱ اردیبهشت به‌مدت پنج روز در ستاد انتخابات کشور انجام می‌شود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره رئیس جمهوری،  دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۲۸ خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می‌شود./ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false