×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
برترین‌‎های مسابقات طراحی و ساخت سازه‎ در بوشهر معرفی شدند

به گزارش چغادک نیوز، معاون مرکز علمی کاربردی سازمان همیاری شهرداری‌های استان بوشهر روز دوشنبه در آیین اختتامیه این مسابقات در جمع خبرنگاران گفت: نخستین دوره مسابقات طراحی و ساخت سازه‌ها و انواع متریال با موضوع طراحی المان بوشهر با حضور ۳۳ شرکت کننده به مناسبت هفته بزرگداشت روز بوشهر برگزار شد.

علی احمدی افزود: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد حس شور، نشاط و رقابت بین دانشجویان دانشگاه علمی کاربردی و سایر دانشگاه‌ها، مراکز علمی و آموزشی بود.

وی اظهار داشت: مسابقات طراحی و ساخت سازه ها با امکان انتخاب هر نوع مصالحی از قبیل ماکارونی، چوب، گچ، خاک، رس، سیمان، کاغذ، قوطی برای ساخت سازه برای شرکت کنندگان برگزار شد.

احمدی ادامه داد: در جریان داوری این دوره از مسابقات هر داور حق انتخاب  سه سازه برتر به دیدگاه خود را داشت که به ترتیب ۱۰۰، ۶۰ و ۳۰ امتیاز برای آنها منظور شده بود.

وی یادآور شد: در پایان این رقابت‎‌ها اسماعیل حاجیانی، تارا سوری، سرور حیاری و گروه بهسازان شهر به ترتیب با ۲ هزار و ۶۳۰، یکهزار و ۳۹۰، یکهزار و ۴۰ و ۸۷۰ امتیاز رتبه‎‌های نخست تا چهارم را کسب کردند.

احمدی یادآور شد: به طراحان سازه‎‌های مقاوم رتبه‎‌های اول تا دوم به ترتیب ۱۵ و ۱۰ میلیون ریال و به نفرات سوم و چهارم هر کدام پنج میلیون ریال اهدا شد./ایرنا

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false