×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان در استان بوشهر ساخته می‌شود

به گزارش چغادک نیوز، جواد حق شناس عصر چهارشنبه در نشست بررسی روند اجرای طرح‌های بنیاد مسکن در استان بوشهر اظهار داشت: در راستای تأمین مسکن محرومان در سطح کشور تلاش‌های گسترده‌ای صورت گرفته است.

وی با اشاره به آغاز عملیات ساخت مسکن در اجرای طرح اقدام ملی مسکن در نقاط مختلف استان بوشهر بیان کرد: دو هزار واحد مسکونی در استان بوشهر ساخته می‌شود که آورده ۴۰ میلیون تومانی از سوی متقاضیان ضروری است.

معاون امور مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور افزود: یکی دیگر از برنامه‌های ما ساخت مسکن محرومان است که هزار و ۵۰۰ واحد در استان بوشهر به صورت کمک‌های بلاعوض ساخته می‌شود.

وی با اشاره به پرداخت ۳۵ میلیون تومان به صورت بلاعوض برای هر واحد مسکونی خاطرنشان کرد: ۵۰ میلیون تومان هم وام کم بهره برای ساخت واحدهای مسکونی محرومان پرداخت می‌شود.

ساخت دو هزار واحد در طرح اقدام ملی مسکن

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: در استان بوشهر دو هزار واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن ساخته می‌شود که تاکنون عملیات اجرایی ۴۸۵ واحد آغاز شده است.

حمید حیدری بریدی با اشاره به اجرای عملیات ساخت ۹۸۶ واحد مسکن محرومان در استان بوشهر بیان کرد: ۷۰ درصد این واحدهای مسکونی ساخته و تحویل و مابقی نیز تا نیمه نخست سال آینده تحویل می‌شود.

وی همچنین از ساخت هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان خبر داد و گفت: این واحدها در روستاهای استان با پرداخت تسهیلات بانکی ۵۰ میلیون تومانی و کمک بلاعوض ۳۰ میلیون تومانی ساخته می‌شود./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false