×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
۱۱۰ میلیارد ریال هزینه درمان بیمه شدگان مبتلا به کووید۱۹ در استان بوشهر پرداخت شد

به گزارش چغادک نیوز، پرویز رمضانی بعد از ظهر امروز در نشست با خبرنگاران در بوشهر با بیان اینکه برای صیانت از بیمه شدگان در برابر بیماری کرونا ، تمهیداتی اندیشیده است اظهار داشت: امید می‌رود با همراهی بیمه شدگان موفق به شکست ویروس کرونا شده و از این بحران سربلند بیرون بیاییم .

وی از  پذیرش بیماران تحت پوشش بیمه سلامت با تعرفه دولتی در همه بیمارستان‌ها خبر داد و بیان کرد: از آذر ماه، افرادی که تحت پوشش هیچگونه بیمه‌ای نیستند بدون ارزیابی وسع به‌صورت رایگان تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفتند.

مدیرکل بیمه سلامت استان بوشهر، با بیان اینکه تاکنون ۲۴۰۰ نفر از بیماران بستری مبتلا به ویروس کرونا در استان بوشهر، تحت پوشش سازمان بیمه سلامت بوده‌اند گفت : اداره کل بیمه سلامت استان بوشهر امسال ۱۱۰ میلیارد ریال برای درمان بیماران کرونایی بستری در استان پرداخت کرده است.

رمضانی با اشاره به اجرای طرح نسخه‌نویسی الکترونیکی در استان بوشهر خاطر نشان کرد: تاکنون ۱۷۰ هزار ویزیت و ۱۸۰ هزار نسخه الکترونیک شامل تجویز دارو و خدمات درمانی در سامانه ثبت شده است.

وی با بیان اینکه این خدمات در داروخانه‌ها و مراکز پاراکلینیک سرپایی و بیمارستانی به صورت الکترونیکی به بیمه شدگان ارائه شده است افزود: ۴۸۰ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر در قالب صندوق‌های بیمه‌ای روستایی، سلامت همگانی، کارکنان دولت، سایر اقشار و بیمه ایرانیان از خدمات بیمه سلامت برخوردار هستند./تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false