شهر بوشهر با ورود ۲ شهید گمنام معطر شد + تصاویر | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شهر بوشهر با ورود ۲ شهید گمنام معطر شد + تصاویر

به گزارش چغادک نیوز، پیکر پاک و مطهر ۲ شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس صبح امروز  وارد فرودگاه بوشهر شد و با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در راستای مقابله با کرونا از آنان استقبال شد.

خانواده معظم شهدا، ائمه جمعه و جماعات، مسئولان دستگاه‌های اجرایی و جمعی از فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در هنگام ورود به شهدای گمنام ادای احترام کردند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر در آیین استقبال از این شهدای گمنام در گفت‌وگو با تسنیم با بیان اینکه این ۲ شهید والامقام ۸ سال دفاع مقدس در منطقه عملیاتی فکه در عملیات والفجر مقدماتی و شلمچه در عملیات کربلای ۵ به شهادت نائل آمده‌اند اظهار داشت: یکی از این شهدا هنگام شهادت ۱۹ سال سن داشته است و در برازجان تشییع و خاکسپاری می‌شود.

سرهنگ غلامرضا غریبی با بیان اینکه شهید دیگر گمنام هنگام شهادت ۱۶ سال سن داشته است بیان کرد: پیکر این شهید در دیلم تشییع و خاکسپاری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این شهدا در دانشگاه‌های آزاد برازجان و دیلم دفن می‌شوند تصریح کرد: این ۲ شهید گمنام فردا همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب(س) با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در دانشگاه‌های آزاد برازجان و دیلم تشییع و خاکسپاری می‌شود.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بوشهر افزود: با دفن این ۲ شهید تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در این استان به ۱۶۱  شهید گمنام می‌رسد که ۱۱ شهید در گلزار شهدا و ۱۵۰ شهید گمنام دیگر در خارج از گلزار شهدا شامل دانشگاه‌ها، پادگان‌های نظامی و بوستان‌ها در ۶۵ نقطه استان بوشهر دفن شده‌اند.

منبع: تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false