شبکه تبلیغ استان بوشهر در مسیر تولید محتوای تخصصی فرهنگی حرکت کند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
شبکه تبلیغ استان بوشهر در مسیر تولید محتوای تخصصی فرهنگی حرکت کند

به گزارش چغادک نیوز، حجت‌الاسلام محمد رضا طاهری پنجشنبه‌شب در نشست استانی امامان روستا و مبلغان پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی بوشهر اظهار داشت: ارتقا و توسعه سطح فرهنگی و علمی و همچنین راهکارهای بهبود وضعیت معیشتی مبلغان عضو شبکه تبلیغی استان در دستور کار است.

وی اضافه کرد: انتظاری که از طلبه‌ها برای ورود به طرح‌های سازمان، اعم از طرح امام محله و روستا و همچنین طرح پایگاه‌های فرهنگی – اجتماعی وجود دارد با امکانات و تسهیلاتی که برای آنها تهیه شده هیچ تناسبی ندارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر بیان کرد: در حالی که حداقلی از پرداختی به طلبه‌ها انجام می‌شود، انتظارات حداکثری از آنها مطالبه می‌شود، در عین حال کمبود منابع و حمایت‌ها نباید خللی در انجام رسالت الهی تبلیغ دین توسط ما وارد کند.

وی با تأکید بر لزوم حرکت در راستای تولید محتوای تخصصی در زمینه مسائل فرهنگی افزود: در بحث آموزش روحانیون، هیچکدام از ما از علم و توانمندی فعلی خود به صورت کامل راضی نیستیم و معتقدیم همه باید در مسیر رشد قرار بگیریم و طبیعتاً قدم اول رشد آموزش است.

حجت‌الاسلام صادق عیدی، مدیرکل ساختارهای تربیت قرآنی سازمان دارالقرآن الکریم به تشریح طرح توسعه برگزاری جلسات خانگی قرآن «نورالثقلین»، با همکاری شبکه تبلیغی پرداخت و رویکرد توسعه بحث‌های تربیتی قرآن با محوریت فعالیت‌های مردمی در سطح جامعه توضیحاتی را تشریح کرد.

نشست امامان روستا و مدیران پایگاه فرهنگی اجتماعی استان بوشهر به منظور بررسی مسائل و مشکلات شبکه تبلیغی استان بوشهر، در روستای محمد عامری تنگستان برگزار شد.

در این نشست شرکت‌کنندگان به بیان انتظارات خود از اداره کل و اقتضائات و مشکلات محیط تبلیغی خود و همچنین مسائلی از قبیل نحوه ارتقا وضعیت معیشت طلاب، سازماندهی برنامه‌های فرهنگی مبلغین، ساماندهی سامانه آموزشی مبشران، ارائه آموزش‌های کاربردی و به روز به مبلغین، استفاده از ظرفیت روحانیون مستقر استان در امر آموزش و تجهیز و تعمیر خانه‌های عالم پرداختند./مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false