زنجیره دفاعی ایران در خلیج فارس آماده پاسخ به هر تهدیدی است | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
زنجیره دفاعی ایران در خلیج فارس آماده پاسخ به هر تهدیدی است

به گزارش چغادک نیوز؛ امیر دریادار حمزه‌علی کاویانی صبح سه شنبه در مراسم استقبال از شصت و نهمین ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی که در منطقه یکم امامت نیروی دریایی ارتش در بندرعباس انجام شد، بیان داشت: حضور بیگانگان در خلیج فارس هیچ سودی برایشان ندارد، به دشمنان اعلام می‌کنیم پاسخگوی هرگونه تهدیدی به آب‌های ما و منافع کشورمان خواهیم بود.

وی عنوان کرد: نیروی دریایی ارتش در راستای دفاع از منافع جمهوری اسلامی ایران حضور پر رنگی در آب‌های بین‌المللی دارد. حراست، حفاظت از خطوط آبراه‌های بین‌المللی و اسکورت کشتی‌های ایرانی جزو وظایف محوله به ارتش است. ناوگروه شصت و نهم اعزامی ارتش هم در امر اجرای فرامین و برنامه‌های تعیین شده موفق بوده است.

امیردریادار کاویانی تصریح کرد: حضور ما در دریاها مداوم، مستمر، با اقتدار و اقتدارآفرین خواهد بود و این حضور در تداوم اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا است.

وی خاطرنشان کرد: ناوشکن بومی و توانمند سهند در اولین مأموریت برون مرزی در شصت و نهمین ناوگروه اطلاعاتی رزمی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، عازم مأموریت به خلیج عدن شد و توانست از برنامه‌های از پیش تعیین شده موفق و سربلند بیرون بیایید.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: ناوشکن تمام ایرانی سهند که در عرصه دریاها می‌درخشد یادگار سهندی است که آمریکایی‌ها ناجوانمردانه آن را هدف قرار دادند. ساخت و اجرای مأموریت توسط این ناوشکن مشت محکمی بر دهان کسانی است که مدعی‌اند ایران توان ساخت ناوشکن ندارد.

وی افزود: امروز توانمندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران فراتر از ساخت ناوشکن بوده و دارای اقتداری است که می‌تواند مشت محکمی در برابر تهدیدها به آمریکا وارد کند.

وی تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در دریاها حضور دارد و از ناوگان نفتی، تجاری و شیلاتی کشور حمایت می‌کند.

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: ناوگروه هفتادم نیروی دریایی ارتش نیز در تداوم حضور مقتدرانه ایران اسلامی در عرصه دریاها به مأموریت اعزام شده و به اجرای مأموریت می‌پردازد.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false