خواب حقوقی پرسپولیس در بزنگاه محرومیت های بین‌المللی! | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
خواب حقوقی پرسپولیس در بزنگاه محرومیت های بین‌المللی!

به گزارش چغادک نیوز؛ محکومیت‌ها مالی متعدد پرسپولیس در کمیته انضباطی فیفا تبدیل به یکی از مشکلات همیشگی تیمی شده است که در چهار فصل متوالی موفق به کسب قهرمانی لیگ برتر شده است.

باشگاه پرسپولیس که به دلیل عدم پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ با محرومیت از حضور در نقل و انتقالات فصل پیش رو روبرو شده است هنوز جانشین مهدی خواجه‌وند را برای پست معاونت حقوقی نشناخته است.

معاونی که فعالیتش در پرسپولیس حاشیه‌های فراوان به همراه داشت تا مهدی رسول پناه مجبور به کنار گذاشتن وی شود اما هنوز برای وی جانشین انتخاب نکرده است.

پرسپولیس در حالی بدون معاون حقوقی و تنها با دو کارمند خود به پرونده‌های بین‌المللی رسیدگی می‌کند که هنوز نتوانسته پرونده بدهی ماریو بودیمیر و گابریل کالدرون را قبل از جلسه نهایی دادگاه عالی ورزش حل و فصل کند.

اتفاقی که در پرونده مربوط به محرومیت ۶ ماهه عیسی آل کثیر از سوی AFC نیز به باد فراموشی سپرده شده است. مهاجم سرخپوشان پایتخت در حالی با این محرومیت روبروست که در صورت عدم کاهش آن نه تنها فینال لیگ قهرمانان آسیا را از دست می‌دهد بلکه در نیم فصل اول لیگ برتر بیستم نیز حضور نخواهد داشت.

 منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false