ویژه برنامه روز جهانی کودک در استان بوشهر به صورت مجازی برگزار شد | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ویژه برنامه روز جهانی کودک در استان بوشهر به صورت مجازی برگزار شد

به گزارش چغادک نیوز، عبدالکریم گراوند صبح چهارشنبه در آئین روز جهانی کودک که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: کودکان آینده‌سازان کشور هستند و باید آنها برای این مسئولیت مهم آماده کنیم.

وی با اشاره به اینکه بزرگسالان باید بدانند که آینده بشریت در دست کودکان امروز است خاطرنشان کرد: نامگذاری روز جهانی کودک برای یادآوری این نکته است که رشد و توسعه هر جامعه‌ای نیازمند توجه به کودکان و خردسالان است.

استاندار بوشهر با تبریک ۱۶ مهرماه روز جهانی کودک بیان کرد: توجه به شخصیت، نیازها و حقوق کودک در جامعه بشری باید مورد توجه بوده و آن را فراموش نکنیم چرا که این امر تضمین کننده آینده کشور است.

وی افزود: شعار امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای روز جهانی کودک (آینده را باید ساخت) است و این امر به همه ما یادآوری می‌کند که اگر آینده خوبی می‌خواهیم باید همین امروز به فکر آینده کودکان باشیم تا با دستان ایشان آینده ایران اسلامی را بسازیم.

گراوند با اشاره به اصول مهم در شکل گیری شخصیت کودکان اظهار داشت: باید به تجربیات و محیط پیرامونی فرزندان خود توجه کرده و ضمن احترام به حقوق کودکان، مراقب باشیم از تجربیات خوبی در زمینه‌های مختلف برخوردار شوند.

وی گفت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر در شرایط شیوع کرونا اقدامات خوبی برای آموزش مجازی کودکان انجام داده که این خدمات جای قدردانی دارد اما نباید فراموش کنیم که ابزارهای جدید ارتباطی و فضای مجازی در شخصیت کودکان مؤثر هستند و نباید از معایب استفاده بیش از اندازه کودکان از فضای مجازی غفلت کنیم.

استاندار بوشهر بیان داشت: در شرایط شیوع کرونا امکان حضور در بین کودکان نداشتیم اما کرونا هم موجب نمی‌شود که کودکان را فراموش نکنیم چرا که سرمایه‌های آینده کشور هستند.

شعار امسال کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برای روز جهانی کودک (آینده را باید ساخت) است و این امر به همه ما یادآوری می‌کند که اگر آینده خوبی می‌خواهیم باید همین امروز به فکر آینده کودکان باشیم تا با دستان ایشان آینده ایران اسلامی را بسازیم.

ویژه برنامه روز جهانی کودک در استان بوشهر به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر به صورت مجازی و با سخنرانی استاندار بوشهر از طریق ارتباط زنده برگزار شد.

پیش از سخنان گراوند استاندار بوشهر، مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، گزارش اقدامات کانون در مورد ۱۶ مهر روز جهانی کودک ارائه کرد.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false