طرح برق امید با مشارکت سمن‌های استان بوشهر اجرایی می‌شود | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
طرح برق امید با مشارکت سمن‌های استان بوشهر اجرایی می‌شود

به گزارش چغادک نیوز؛ محمد مظفری ظهر چهارشنبه در نشست با سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر اظهار داشت: مشارکت مردم در همه عرصه‌ها تأثیرگذار است و بدون مشارکت مردم به موفقیتی نخواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه ظرفیت‌های سمن‌ها باید در اجرای طرح‌های استانی استفاده شود اضافه کرد: از وظایف مهم سازمان‌های مردم نهاد می‌توان به پایش وضعیت عمومی جامعه و انتقال خواسته‌های مردم به مدیران اشاره کرد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری بوشهر نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها را یکی دیگر از وظایف سمن‌ها دانست و افزود: از دیگر رسالت‌های سمن‌ها، مشورت در بهبود وضعیت موجود و کمک به اجرای طرح‌های مهم استانی است.

وی با اشاره به ظرفیت بسیار بالای سازمان‌های مردم‌نهاد در استان خاطرنشان کرد: رفع مسائل و مشکلات جامعه در کنار دولت و سازمان‌ها و نهادهای دولتی از برنامه‌های مشترکی است که دنبال می‌شود.

مظفری خواستار مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای طرح برق امید برای اجرای موفق آن شد و افزود: طرح برق امید از طرح‌های مهم در حوزه حفظ منابع ملی کشور در حوزه برق است و باید تشویق مردم را برای حفظ ذخایر ملی تشویق کنیم.

مدیرعامل برق استان بوشهر نیز در این نشست با اشاره به اجرای طرح برق امید در سطح کشور ویژه مشترکان خانگی خواستار همراهی سازمان‌های مردم نهاد برای معرفی این طرح به مردم شد.

در طرح برق امید، مشترکان خانگی که کمتر از سه هزار کیلووات در ماه مصرف کنند از بخشش صد درصدی بهای برق برخوردار می‌شوند.

منبع: مهر

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false