×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
شیطنت دوباره تل‌آویو علیه بغداد هم‌زمان با تأکید عراقی‌ها بر حمایت از فلسطین

به گزارش چغادک نیوز ؛ وزارت خارجه رژیم صهیونیستی شب گذشته پیامی با مضمون تبریک روز ملی برای عراقی‌ها فرستاد.

صفحه توئیتر «اسرائیل» به زبان عربی که متعلق به وزارت خارجه رژیم صهیونیستی است، نوشت: عید ملی عراق را به مردم این کشور صمیمانه تبریک گفته، برای شما آرزوی خیر و برکت داریم. وزارت خارجه صهیونیست‌ها در این پیام از مردم عراق خواست تا به سازش دینی روی بیاورند!

این پیام تبریک توسط تل‌آویو هم‌زمان با بیانیه احزاب مدنی عراقی جهت هماهنگی برای تشکیل کمیته مقابله با عادی‌سازی با رژیم صهیونیستی که در چارچوب تحرکات عملی و گسترده مردمی عراق در این زمینه است، مطرح شد.

به گزارش خبرگزاری فلسطینی وفا این تصمیم تشکیل کمیته مقابله با عادی‌سازی در پایان جشنواره مشترک با سفارت فلسطین گرفته شد.

در بیانیه نیروهای عراقی از ملت‌های عربی خواسته شده تا با برگزاری تظاهرات گسترده عادی‌سازی با اشغالگران را رد کنند و کشورهای سازشکار را تحت فشار قرار دهند تا از این تصمیم خود بازگردند.

این نیروها همچنین تأکید کردند که نیروها و احزاب عراقی در کنار ملت فلسطین برای پس گرفتن حقوق کاملشان در زمین و دولتشان باقی خواهند ماند.

این توطئه‌های رژیم اشغالگر صهیونیستی برای تحریف افکار عمومی مردم عراق و جهان عرب در راستای عادی‌سازی نخستین‌بار نیست و پیش از این نیز صهیونیست‌ها با نشر اکاذیب مربوط به ایجاد سفارت مجازی اسرائیل در عراق چنین تحرکاتی را انجام داده بودند که با واکنش قاطع مردم و گروه‌های مختلف عراقی مواجه شد.

منبع : تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false