لزوم نظارت قاطع قوه قضائیه به کنترل گرانی/مجلس شورای اسلامی اوضاع معیشتی مردم را به سامان برساند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
لزوم نظارت قاطع قوه قضائیه به کنترل گرانی/مجلس شورای اسلامی اوضاع معیشتی مردم را به سامان برساند

به گزارش چغادک نیوز:  آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه با محکوم کردن اهانت به ساحت مقدس پیامبر عظیم‌الشان اسلام حضرت محمد(ص) اظهار داشت: عمل قبیح توهین به پیامبر گرامی اسلام(ص) و اهانت به قرآن کریم توسط مزدوران جهان استکبار که دستشان به خون میلیونها انسان بی‌گناه در طول تاریخ آغشته است و قلمشان همواره آلوده به جنایت و خیانت و انحراف و تحریف است محکوم می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با بیان اینکه مردم مسلمان و آزاده جهان با هوشمندی توطئه‌های این  جنایت پیشگان را محکوم می‌کنند گفت: این عمل ضد انسانی مسلمانان را بر اعتقاد و التزام عملی به مبانی اسلام با وحدت و همدلی و با بیداری و مقاومت و برخورد قاطع با نفرین شدگان خداوند مصمم‌تر خواهد کرد.

امام جمعه بوشهر، افزود: این عمل نشانه ‏عجز و سقوط فرهنگی جهان غرب و مدعیان دروغین حقوق بشر و افشای ماهیت جنایتکاران جهان استکبار و عقب افتاده‌های سیاسی و فکری است.

صفایی بوشهری، با تاکید بر توجه به آموزش و سلامت دانش آموزان خاطرنشان کرد:آموزش و پرورش بر عرصه‌های آموزش و سلامت دانش آموزان و برنامه دقیق علمی و مراقبتهای کافی بهداشتی آنان توجه ویژه و شبکه آموزش مجازی را کامل‌تر و کارآمدتر کنند.

وی، بر توجه خانواده‌ها به سلامتی دانش آموزان تاکید کرد و گفت:تقاضا می‌شود خانواده‌های دانش آموزان با نظارت و همکاری‌های لازم با کادر آموزشی فرزندان خود را مواظبت بهداشتی و مراقبت آموزشی کنند.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر، عدم اشتغال و بیکاری را یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم استان بوشهر به ویژه جوانان دانست و تصریح کرد: متاسفانه سهمیه مصوبه حداقل ۵۰ درصد اشتغال بومی استان بوشهر در شرکت‌ها و صنایع نفت و گاز مراعات نمی‌شود  و در این راستا مردم استان بوشهر دچار آسیب‌های جدی اقتصادی و اجتماعی شده‌اند.

امام جمعه بوشهر، تاکید کرد: از تمامی مسئولان ذی‌ربط به ویژه مسئولان صنایع نفت و گاز و پتروشیمی در خواست می‌شود  سهمیه ۵۰ درصدی اشتغال بومی استان بوشهر را مراعات کنند چراکه این حداقل حقوق مردم این استان است.

صفایی بوشهری، با بیان اینکه گرانی‌های موجود و متاسفانه کاذب کالاها و اجناس ناشی از عدم برنامه‌ریزی صحیح، مدیریت کارآمد و نظارت بازدارنده است افزود: گرانی کاذب معیشت و زندگی اقتصادی مردم را تحت تاثیر بسیار قرار داده و اقشار کم درآمد را دچار آسیب‌های جدی کرده است.

وی، با تاکید بر تدابیر و مدیریت کارآمد مسئولان اجرایی کشور برای کنترل گرانی کالاها از قوه قضائیه خواست نظارت قاطع به این امور اعمال کنند و مجلس شورای اسلامی هم باید در این موضوع با وضع قوانین مناسب و نظارت جامع اوضاع معیشتی مردم را به سامان برسانند.

انتهای پیام

منبع» تسنیم

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false