×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
false
true
“بوشهرمال” بزرگترین پروژه تجاری استان در بوشهر راه اندازی می شود

به گزارش چغادک نیوز: صبح امروز استاندار بوشهر به همراه جمعی از مسئولین ازعملیات اجرایی مجموعه فرهنگی، هنری، تفریحی و تجاری بوشهر مال در بوشهر بازدید و در جریان روند اجرایی این پروژه بزرگ بخش خصوصی قرار گرفت.

این پروژه به همت بخش خصوصی با اعتبار ۳۲۰ میلیارد تومان و ۳۲ هزار متر مربع در حاشیه اتوبان بوشهر به چغادک در حال ساخت می باشد که فاز اول آن به مدت ۳۶ ماه در سال ۱۴۰۱ به بهره برداری خواهد رسید.

به گفته کارشناسان پروژه، بوشهر مال بزرگترین  پروژه خصوصی در تاریخ استان بوشهر خواهد بود که با ۷۰ هزار متر مربع زیر بنا در دو طبقه و حدود ۴۰۰ واحد تجاری ساخته خواهد شد.

در این پروژه؛ سالن ۷۰۰ نفره کنسرت، ۳ سینما با ظرفیت حدود ۲۰۰ نفر، ۲ پلاتوی تئاتر، ۱ هتل با ۴۰ سوئیت وی آی پی، ۴ رستوران به متراژه هر کدام ۴۵۰ متر، گالری عکس، موزه ۴۵۰ نفره، پارکینگ ۲ هکتاری، شهربازی به متراژ ۲۲۰۰ متر مربع و… احداث خواهد شد تا به بزرگترین پروژه فرهنگی، هنری، تفریحی و تجاری جنوب کشور تبدیل شود.

گفته می شود تا کنون حدود ۸۰ نفر در این طرح سرمایه گزاری کرده و شرایط نیز برای سرمایه گزارن جدید محیا می باشد و پیش بینی می شود با بهره برداری از پروژه  بیش از ۲۰۰۰ نفر مشغول بکار خواهند شد و باعث ایجاد چرخه تولید و اشتغال پایداردر شهرستان بوشهر خواهد شد.

زمین جهت اجرای این طرح از سوی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر واگذارشده و در زیر ساخت های آن نظیر فاضلاب بیش از ۳ میلیارد تومان، برق ۵ مگاواتی بیش از ۱۲ میلیارد تومان و آب و گاز بیش از ۱میلیارد تومان هزینه خواهد شد./انتهای پیام

 

false
true
false
true
  1. ناشناس

    جز ارایه اجناس خارجی اونم فقط چین؟

  2. علیرضا

    منم میخوام استخدام شم

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false