×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
اولین اپلیکیشن اختصاصی جامعه کوهنوردی ایران رونمایی شد

به گزارش چغادک نیوز: محمد رضا دشتی زاده در مراسم رونمایی از اپلیکیشن کوه مارت با تشریح فعالیت‌های این اپلیکیشن در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بستر مناسبی برای خرید و فروش بدون واسطه فراهم شده است، یکی از بارز ترین قسمت های اپلیکیشن هواشناسی آنلاین قله های ایران است، که از کاربردی ترین نیاز جامعه کوهنوردی می باشد.

رئیس هیئت کوهنوردی جزیره خارگ افزود: تلاش کرده‌ایم در امر تولید این اپلیکیشن آخرین تکنولوژی روز را در آن لحاظ کنیم‌. روان بودن، بهبود مستمر، نصب آسان و اشتراک‌گذاری موثر از جمله ویژگی‌های این اپلیکیشن می باشد. همچنین گفتگوی آنلاین بین کاربران از دیگر قابلیت های این نرم افزار می باشد.

رئیس هیئت کوهنوردی خارگ تصریح کرد: هدف از ایجاد این اپلیکیشن آن است که ابزارهای نوین با هدف فراهم شدن دسترسی سریع ‌و آسان در اختیار جامعه کوهنوردی قرار گیرد.

محمدرضا دشتی زاده ابراز داشت : این اپلیکیشن امکان جستجوی صوتی آنلاین را برای کاربران فراهم ساخته است.

دشتی زاده خاطر نشان کرد: در آینده امکانات و قابلیت های زیادی به این نرم افزار اضافه خواهد شد و جامعه کوهنوردی را به سمت مجهز شدن به تکنولوژی روز سوق خواهیم داد. یکی از اهداف و قابلیت های این اپلیکیشن ارائه آموزش و انتشار اطلاعات مورد نیاز جامعه کوهنوردی در حوزه‌های مختلف برای رسیدن به یک فعالیت سالم و سعادتمند و همچنین توجه خاص به بالابردن مستمر سطح کیفی و ارتقا علم و آگاهی ورزشکاران این حوزه می باشد.

دشتی زاده یاداور شد: در فاز اول اپلیکیشن رو برای سیستم عامل اندروید طراحی شده است و کاربرانی که دارای سیستم عامل ای او اس هستند ،میتوانند از سایت اینترنتی کوه مارت به آدرس kohmart.ir استفاده نمایند و از همه امکانات همانند اپلیکیشن بهره مند گردند.

انتهای پیام /

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false