ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان ۱۶ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌کند | پایگاه خبری تحلیلی چغادک نیوز
×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
false
true
ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان ۱۶ هزار بسته معیشتی میان نیازمندان توزیع می‌کند

به گزارش چغادک نیوز: سیدمحمدحسین تقی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امان(ره) استان بوشهر در بخش‌های مختلف به نیازمندان جامعه کمک می‌کند اظهار داشت: پس از انتشار ویروس کرونا این نهاد با همکاری دیگر نهادها و گروه‌های جهادی در ضدعفونی روستاها و شهرها مشارکت و خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه کرد.

وی با اشاره به فعالیت کارگاه‌های تولید ماسک در استان بوشهر افزود: در این راستا تاکنون ۷۰ هزار ماسک به صورت رایگان بین مردم و مراکز بهداشتی درمانی در شهرها و روستاهای استان بوشهر توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر از واردات ماسک‌های فیلتردار N95 خبر داد و بیان کرد: در راستای تامین نیاز کادر درمان استان بوشهر ۱۰ هزار ماسک فیلتردار، N95 به صورت رایگان از سوی این نهاد  وارد و توزیع شده است.

تقی‌زاده با اشاره به رسیدگی به نیازمندان و آسیب دیدگان اقتصادی ناشی از کرونا خاطر نشان کرد:در این راستا بر اساس هماهنگ با قرارگاه مواسات و کمک مومنانه با محوریت نماینده ولی فقیه در استان بوشهر ۱۶ هزار سبد معیشتی به ارزش ۳٫۲ میلیارد تومان میان نیازمندان استان بوشهر در نیمه ماه مبارک رمضان میان خانواری که به سبب کرونا دچار آسیب اقتصادی شده‌اند توزیع می‌شود.

وی، ارزش هر بسته معیشتی را ۲۰۰ هزار تومان دانست و خاطر نشان کرد: این سبد کالا شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی، رب گوجه‌فرنگی و دیگر نیازهای مردم مصادف با تولد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) در سطح استان با مشارکت گروه‌های جهادی،  انجمن‌های خیریه و سمن‌ها توزیع خواهد شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر با بیان اینکه این افراد  نیازمند، تحت پوشش هیچ نهاد حمایتی قرار ندارند افزود: نیازمندان یاد شده با همکاری گروه‌ها و انجمن‌های یاد شده شناسایی و مشخصات آنان در سامانه ستاد احسان این نهاد ثبت شده‌اند.

تقی‌زاده به دیگر خدمات این نهاد پرداخت و از توزیع ۱۲ هزار بسته آموزشی میان دانش آموزان نیازمند خبر داد و بیان کرد: در آغاز سال تحصیلی گذشته ۱۲ هزار بسته آموزشی هر کدام به ارزش ۲۲۰ هزار تومان میان دانش آموزان بی بضاعت استان بوشهر توزیع شد.

وی، با اشاره به بروز سیل در کنگان در فروردین ماه امسال خاطر نشان کرد: در خدمات رسانی به خانوارهای آسیب دیده کنگانی ناشی از بروز سیل، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر ۱۰۰ بسته مواد غذایی، ضدعفونی کننده و  دیگر کالاها توزیع کرد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر از اجرای طرح اشتغال‌زایی اجتماع محور خبر داد و تصریح کرد: ۱۷۰۰ طرح  اشتغال زایی اجتماع محور در شهرستان‌های دیلم، دیر و گناوه با همکاری این نهاد اجرا شد.

بیشتر بخوانید

تقی‌زاده اهداء ۵۲ بسته جهیزیه به نوعروسان، ۲۰ هزار ویلچر به معلولان و ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد را از دیگر فعالیت‌های این نهاد دانست و خاطر نشان کرد: ۷ خانه ورزش احسان در مساجد و حسینیه‌های مناطق کم‌برخوردار استان  بوشهر توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) راه‌اندازی شده است.

false
true
false
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false